Gå til innhold

Forslag til autismevennlige klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker jo bare spesifikke klær av spesifikke materialer og de må være myke og løse i formen. Også varme. Selv bruker jeg nesten bare mykis klær fra cubus. 

Hva bruker du? 

Anonymkode: ff957...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Liker ikke Cubus selv om jeg har ei jakke fra der jeg liker veldig godt. 

Har ei bukse fra Only, ellers foretrekker jeg Diesel og Levis. Elsker også dressbukser, sånne løse men elegante.

Genser fra Zara. Brukt en del H&M men har begynt å klø av dem. Har også en 9 år gammel genser fra Vero Moda, som var favoritt i mange år men nå begynner å minne meg om depresjonen... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nesten alltid i nattkjoler i modal.

Og one-piece på vinteren. I fleece.

Må jeg ut, så er det i skjørt, bomulltights og t-skjorte i bomull. Alt må være mykt og jeg klipper av lappene. 

Anonymkode: a12fb...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...