Gå til innhold

Er det noe du føler du trenger å vite før du dør?

Anbefalte innlegg

Noe du gjerne skulle ha visst eller fått klarhet i før du går bort fra denne jord? 

Jeg skulle gjerne ha visst om jorden blir ubeboelig om 100 år slik noen påstår. Hva med deg, hva vil du gjerne vite?

Anonymkode: ccf4b...64e

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ønsker virkelig å vite om det er liv på andre planeter.

Anonymkode: 13a42...bfe

Liv er det nok, det ineressante er om det finnes intelligent liv på andre planeter. Og om de har kommet lengre enn oss i utvikling. Det er jeg enig i skulle vært bra og kunne visst. 

Anonymkode: ccf4b...64e

Ingen ting jeg føler jeg trenger å vite, men har en lang ønskeliste:

Største ønske, men umulig: Hvordan vår sivilisasjon ser ut om 1000 år eller 100 000 år.(eller... vil jeg egentlig vite det?)

Blant ting det er mulig å få svar på innen min levetid:

- Om det finnes flere sivilisasjoner.

- "En teori for alt":  Finnes det parallelle univers? Er ting forutbestemt, tilfeldig, eller ingen av delene?

Annonse

Om verden mot formodning skulle gå under om 100 år er det ikke noe jeg ønsker å vite. Absolutt ikke. Foretrekker å tenke at mine etterkommere så vel som andre mennesker skal leve et godt liv i overskuelig fremtid. 

Det jeg angrer litt på er at jeg ikke har hørt mer om hvordan mine besteforeldre levde før de gikk bort. Med gamle foreldre tenker jeg også at det er mye som bør bringes videre til neste generasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...