Gå til innhold

Autisme og tannpuss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er dere angående tannhygiene? Jeg pusser tennene bare 1 gang daglig. Er det veldig dumt? Har folk emd autisme rett på gratis tannlege? Føler alle tennene mine er svarte når jeg ser i speilet. De har liksom råtnet opp. Kanskje det er depresjonen? Jeg prøve rå bruke sånn tanntråd men gjør det kanskje bare 1 gang i måneden. 

Anonymkode: f9a76...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pusser to ganger om dagen og bruker tanntråd hver kveld. Bruker også tannpirkere etter jeg har spist.

Du har ihvertfall rett på noe hjelp til å få dekket tannlegeregninger hvis du har dårlig økonomi. Da drar man til tannlegen og får en ca utregning på hvor mye det vil bli, også søker man om å få deler av det dekket. 

Gratis tannlege er det vel ingen som får så vidt jeg vet.

Anonymkode: 9b344...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gratis tannlege er det vel ingen som får så vidt jeg vet.

Jo. Alle som mottar hjelp fra hjemmesykepleien får gratis tannlegehjelp, men bare til nødvendige ting. 

Anonymkode: 3e6e4...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...