Gå til innhold

Velge fora på siste innlegg?


Lillemus

Anbefalte innlegg

For en del år siden mener jeg det var sånn at vi kunne velge ut hvilke fora vi ville se når vi klikket på "siste innlegg", er det noen mulighet for at det kan komme tilbake? Akkurat nå (mulig det er nyhetens interesse) så oversvømmes forumet av asperger/autisme-innlegg og det er lite interessant for meg så jeg kunne tenke meg muligheten for å filtrere litt under siste innlegg... Å gå inn på ett og ett forum blir for tungvindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg forsøkte å si til deg: Gå inn på "Temaoversikt" så ser du lett hvilke forum det er nye innlegg i, og når det ble skrevet. 

Anonymkode: 8e01c...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Som jeg forsøkte å si til deg: Gå inn på "Temaoversikt" så ser du lett hvilke forum det er nye innlegg i, og når det ble skrevet. 

Anonymkode: 8e01c...751

Joda, men jeg etterspør altså en annen mulighet som jeg mener var her for en del år siden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Som jeg forsøkte å si til deg: Gå inn på "Temaoversikt" så ser du lett hvilke forum det er nye innlegg i, og når det ble skrevet. 

Anonymkode: 8e01c...751

Nå har jeg sjekket litt og problemet der er at da må du vite hvor lenge det er siden du var innlogget sist... For i temaoversikten er ikke uleste sisteinnlegg fremhevet, men med samme skrift og farge som de leste, så jeg må uansett inn på ett og ett forum. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Nå har jeg sjekket litt og problemet der er at da må du vite hvor lenge det er siden du var innlogget sist... For i temaoversikten er ikke uleste sisteinnlegg fremhevet, men med samme skrift og farge som de leste, så jeg må uansett inn på ett og ett forum. :) 

Åja, jeg er innlogget hele tiden jeg så da er det kanskje derfor jeg ser det så enkelt. 

Anonymkode: 8e01c...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (59 minutter siden):

Akkurat nå (mulig det er nyhetens interesse) så oversvømmes forumet av asperger/autisme-innlegg

Håper @Admin kan flette sammen noe om det er samme som starter alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cilie skrev (34 minutter siden):

Håper @Admin kan flette sammen noe om det er samme som starter alle. 

Hvorfor er det så viktig for deg om det er en person som starter mange eller alle tråder? Du trenger ikke å oppholde deg på det forumet i det hele tatt hvis du ikke ønsker det.

Når det først har kommet et eget forum for Autisme, så skal dere NT legge dere opp i ting der også? Ikke er det greit å starte tråder om autisme i vanlige forum, og ikke er det greit å starte tråder om autisme i autismeforum? Synes noen må skjerpe seg her altså!  

Anonymkode: 8e01c...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det så viktig for deg om det er en person som starter mange eller alle tråder? Du trenger ikke å oppholde deg på det forumet i det hele tatt hvis du ikke ønsker det.

Når det først har kommet et eget forum for Autisme, så skal dere NT legge dere opp i ting der også? Ikke er det greit å starte tråder om autisme i vanlige forum, og ikke er det greit å starte tråder om autisme i autismeforum? Synes noen må skjerpe seg her altså!  

Anonymkode: 8e01c...751

Jeg tar den. Jeg var dessverre ikke klar over at et slikt forum har blitt opprettet. Når det er sagt, synes jeg ingen bør starte altfor mange tråder på en gang. Det vil redusere aktualiteten og interessen i alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (8 minutter siden):

Når det er sagt, synes jeg ingen bør starte altfor mange tråder på en gang. Det vil redusere aktualiteten og interessen i alle. 

Hvilken forskjell utgjør det om en person starter 10 tråder samtidig om ulike temaer eller om 10 personer starter en tråd hver rett etter hverandre? 

Anonymkode: 8e01c...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvilken forskjell utgjør det om en person starter 10 tråder samtidig om ulike temaer eller om 10 personer starter en tråd hver rett etter hverandre? 

Anonymkode: 8e01c...751

I teorien kan det gå umerket forbi og ikke bety noe. - Men det skinner ofte igjennom at det er samme person som spør mye, og da blir det gjerne mindre aktuelt å delta i alle tråder. Hvis du har mye på hjertet, anbefaler jeg deg å porsjonere ut spørsmålene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med grunnen til at det er så mange tråder nå er fordi forumet er helt nytt. Sånn pleier det alltid å være når et nytt underforum blir skapt ( sånn som på Kvinneguiden ). Om en ukes tid når de fleste tema er startet tråder om så roer det seg nok betraktelig.

 

Anonymkode: 46a97...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det så viktig for deg om det er en person som starter mange eller alle tråder? Du trenger ikke å oppholde deg på det forumet i det hele tatt hvis du ikke ønsker det.

Når det først har kommet et eget forum for Autisme, så skal dere NT legge dere opp i ting der også? Ikke er det greit å starte tråder om autisme i vanlige forum, og ikke er det greit å starte tråder om autisme i autismeforum? Synes noen må skjerpe seg her altså!  

Anonymkode: 8e01c...751

Nå prøver jeg jo å få silt ut så jeg ikke legger meg borti ting på det forumet da... Er ikke alltid jeg ser hvilket forum innlegget ligger på når jeg klikker fra Siste innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (28 minutter siden):

Da tror jeg faktisk jeg ordnet det, kan dere se om det ser riktig ut hos dere?

Admin

Ja, det funker 😊 Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (3 timer siden):

Da tror jeg faktisk jeg ordnet det, kan dere se om det ser riktig ut hos dere?

Admin

Jøss! Det var kjapt! Takk takk! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 timer siden):

For en del år siden mener jeg det var sånn at vi kunne velge ut hvilke fora vi ville se når vi klikket på "siste innlegg", er det noen mulighet for at det kan komme tilbake? Akkurat nå (mulig det er nyhetens interesse) så oversvømmes forumet av asperger/autisme-innlegg og det er lite interessant for meg så jeg kunne tenke meg muligheten for å filtrere litt under siste innlegg... Å gå inn på ett og ett forum blir for tungvindt.

Støttes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...