Gå til innhold

Sorgen over å innse at man aldri vil få et normalt liv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sorgen over at man aldri vil få kjæreste. 

Aldri vil få barn. Eller i det minste dersom man får barn så vil man jo ikke bli en god forelder. 

At man aldri vil bli en samfunnsnyttig borger i jobb. 

At man vil ende opp helt alene, uten venner eller noen

At man ikke får til noen ting som andre får til

At man trenger hjelp til så mye i livet andre klarer selv

Den sorgen er stor

Anonymkode: 9231b...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Sorgen over at man aldri vil få kjæreste. 

Aldri vil få barn. Eller i det minste dersom man får barn så vil man jo ikke bli en god forelder. 

At man aldri vil bli en samfunnsnyttig borger i jobb. 

At man vil ende opp helt alene, uten venner eller noen

At man ikke får til noen ting som andre får til

At man trenger hjelp til så mye i livet andre klarer selv

Den sorgen er stor

Anonymkode: 9231b...168

Det beste er å bare akseptere at det er sånn tror jeg.

Anonymkode: 93c55...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sorgen over at man aldri vil få kjæreste. 

Aldri vil få barn. Eller i det minste dersom man får barn så vil man jo ikke bli en god forelder. 

At man aldri vil bli en samfunnsnyttig borger i jobb. 

At man vil ende opp helt alene, uten venner eller noen

At man ikke får til noen ting som andre får til

At man trenger hjelp til så mye i livet andre klarer selv

Den sorgen er stor

Anonymkode: 9231b...168

Fokuser på de tingene som gir deg glede, i stedet for å prøve være som alle andre:)

Anonymkode: c9681...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fokuser på de tingene som gir deg glede, i stedet for å prøve være som alle andre:)

Anonymkode: c9681...e2b

Herregud. De tingene som gir meg glede uten å dagdrømme om å bli som andre er når jeg lider. Påfører meg lidelser for ser jeg meg som selvdisiplinert. Jeg klarer ikke å nyte trening, mat, shopping, selvpleie eller noe når det ikke betyr noe for noen andre. Nå vet jeg ikke om det er sånn men jeg vil sex og sånn og, men selv om en mann jeg liker er noen få hundre meter unna så ligger jeg i senga og tenker på han i stedet. I tillegg hadde vi flørt men jeg velger å tenke at han mistet int

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (18 minutter siden):

Herregud. De tingene som gir meg glede uten å dagdrømme om å bli som andre er når jeg lider. Påfører meg lidelser for ser jeg meg som selvdisiplinert. Jeg klarer ikke å nyte trening, mat, shopping, selvpleie eller noe når det ikke betyr noe for noen andre. Nå vet jeg ikke om det er sånn men jeg vil sex og sånn og, men selv om en mann jeg liker er noen få hundre meter unna så ligger jeg i senga og tenker på han i stedet. I tillegg hadde vi flørt men jeg velger å tenke at han mistet int

Da trenger du å gå i behandling og med tiden lære deg det. Jeg var som deg for mange år siden, fant kun " glede" i selvskadingen og selvdestruktivitet, men etter mange år i behandling har jeg innsett at det er mulig finne glede i andre, positive ting. Det er en lang og beintøffe reise, men det går an.

Anonymkode: 90d9e...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da trenger du å gå i behandling og med tiden lære deg det. Jeg var som deg for mange år siden, fant kun " glede" i selvskadingen og selvdestruktivitet, men etter mange år i behandling har jeg innsett at det er mulig finne glede i andre, positive ting. Det er en lang og beintøffe reise, men det går an.

Anonymkode: 90d9e...cba

Ikke tålmod og for kjedelig. Det jeg er interessert i er å være blandt folk. Og fungere. Og jeg er jo i jobb og har fått jobb. Men det er dette med dype relasjoner.. å alltid bli «glemt». 
Og forelskelser er et kjempe problem.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (8 minutter siden):

Ikke tålmod og for kjedelig. Det jeg er interessert i er å være blandt folk. Og fungere. Og jeg er jo i jobb og har fått jobb. Men det er dette med dype relasjoner.. å alltid bli «glemt». 
Og forelskelser er et kjempe problem.. 

Som sagt, du trenger behandling. Såvidt jeg vet går du til psykolog og det er bra, fortsett med det og jobb videre med deg selv og disse destruktive følelsene du har rundt kjærlighet, sex og menn.

Anonymkode: 90d9e...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Som sagt, du trenger behandling. Såvidt jeg vet går du til psykolog og det er bra, fortsett med det og jobb videre med deg selv og disse destruktive følelsene du har rundt kjærlighet, sex og menn.

Anonymkode: 90d9e...cba

Det er tvangstanker. Men selv om jeg vet det er de så overbevisende i perioder. Selv om andre har hatt masse sex og sånn så betyr ikke det at jeg vil slippe unna like billig. 
Jeg forstår heller ikke hvorfor svarene før har vært «hvis du har en smule fornuft så lar du være!» «gå videre, finnes flere» «du ender bare opp med følelser, hold deg unna menn» «vent på en som faktisk vil deg vel». 
Nå er det mer «lev litt da» og den tonen. Jeg forstår bare ikke helt. Jeg sliter med å ta selvstendige valg. Merket bedring på området for noen dager siden, men så falt jeg litt ned igjen i går. Det kommer oftest ut på kvelden. 
Jeg håper bare den nye medisinen kan hjelpe meg å kverke tvangstanker og hindre meg i å analysere alt så helvetes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...