Gå til innhold

Har du problem med å ta offentlig transport?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis ja, hva gjør du i steden? 

  • [  ] Har egen bil
  • [  ] Har TT-kort
  • [  ] Tar taxi, betaler selv
  • [  ] Blir kjørt rundt av BPA
  • [  ] Bruker apostlenes hester
  • [  ] Holder meg hjemme

Anonymkode: 85ddf...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Holder meg hjemme. Hva med deg? 

Anonymkode: dc8eb...ca5

Stort sett hjemme, bruker hestene til apostlene hvis nødvendig.

Anonymkode: 85ddf...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg tar trikk, buss, tog,fly, bil osv. Men om jeg benytter meg av kollektiv transport så liker jeg sjekke på forhånd hvilke stopp vi skal innom sånn at det blir mer forutsigbart. Da føler jeg at jeg har bedre kontroll og oversikt over situasjonen. Har nok blitt litt mer herdet etter å ha bodd i Oslo de siste åtte årene, men jeg styrer unna rushen og går heller ti minutter ekstra for å komme på bussen/trikken på først stopp sånn at jeg får en trygg sitteplass for meg selv. Det verste er å bli stående i midtgangen som sild i tønne med masse folk som man må skvise seg mellom for å komme ut.

Det er verre når jeg reiser i en fremmed by/land for der jeg alltid ekstra nervøs. Reise med trikk i Paris hvor jeg ikke var kjent og hadde skikkelig hjertebank og skyhøy angst.

Anonymkode: 4da90...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Ingen problemer med det. 
Da jeg bodde i 3 utenlandske storbyer syntes jeg bare det var spennende å alltid oppsøke nye steder.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer hjemme, men her jeg er nå, i en helt fremmed by så har dette stresset meg hele uka. Men i går øvde jeg med en av mine medpasienter og i dag dro jeg alene inn til Asker. Men jeg har kun lært meg den ene ruten. Å bale med å finne ut av hvilket tog jeg skal ta for å dra inn til Oslo og å følge med på stoppene for å komme meg av riktig stopp det stresser meg. Jeg hater å gjøre meg kjent på nye plasser. Liker ikke å være borte fra den trygge kjente byen min. Men det er vel en erfaring å få også med dette. Likevel vil jeg nok stresse like mye hvis jeg på et senere tidspunkt må navigere meg selv alene i en annen ukjent by. Unngår slikt for det det er verdt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...