Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nick skrev (1 minutt siden):

Vi har sluppet litt opp for middagsidéer så nå har jeg bestilt matkasse fra Hello Fresh. Valgte dem fordi de var best i test.

Hva med dere? Erfaringer? 

Ja vi har brukt matkasser av og på i flere år. Min erfaring er at mange av kassene er for omfattende til vår hverdagsbruk. Ønsker ikke å bruke 50 minutter og 4-5 gryter og panner på en vanlig tirsdag. Har stort sett landet på Adam Express. God og relativt sunn mat, stort sett tilberedt på en halvtime. Hele familien kan lett lage middagene fra tidlig alder, det er et pluss.

nick skrev (8 minutter siden):

Vi har sluppet litt opp for middagsidéer så nå har jeg bestilt matkasse fra Hello Fresh. Valgte dem fordi de var best i test.

Nei ingen matkasser her, men jeg har benyttet mer og mer av hjemlevering fra Meny. De har både oppskrifter og middagsforslag og gode ukestilbud. Sparer enormt med tid, og til og med penger på det slik :)

Anonymkode: bf835...440

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei ingen matkasser her, men jeg har benyttet mer og mer av hjemlevering fra Meny. De har både oppskrifter og middagsforslag og gode ukestilbud. Sparer enormt med tid, og til og med penger på det slik :)

Samme her! Og Oda. Går kun i andre butikker hvis jeg skal ha noe som de ikke har tilgjengelig. 

Jeg hadde lyst til å prøve matkasse, men siden jeg har noen allergier som fisk og skalldyr, så blir det litt vanskelig med tanke på at middagene er planlagte ( med mindre dette har endret seg og man nå kan velge bort?)

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sparer ikke penger på Meny. Deres tilbudspriser er like «billige» som fullpris hos en annen kjede. 

90tallsbarn skrev (17 minutter siden):

Sparer ikke penger på Meny. Deres tilbudspriser er like «billige» som fullpris hos en annen kjede. 

Kommer an på. Når diverse ting er på salg eller f.eks 3 for 2 så har det vært billigere en rema og kiwi her jeg bor. Akkurat nå denne uken er f.eks Ben and Jerrys iskrem billigere på Jacobs/Meny en på Kiwi her jeg bor i Oslo.

Anonymkode: 27721...94f

nick skrev (20 timer siden):

Nei, vi kjøper maten selv, egg direkte fra bonden og ellers går vi i butikken. Kjøper en god del fra datodisken og sparer mye på det. 😊 Spiser lavkarbo så det hadde nok uansett funket dårlig med en matkasse og siden vi kjøper mye grønnsaker liker jeg å se selv hva jeg betaler for. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...