Gå til innhold

Hvordan vurderer du utseendet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mindre pent. Og ha asperger, være mindre pen, nerd og mann. Det er ingen lett kombinasjon.

Anonymkode: cd517...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel pen, selv om jeg ikke føler meg som det i perioder. Når jeg er veldig deprimert så ser jeg jo ikke noe fint i speilet akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt middels i forhold til alder, tror jeg er ganske realistisk der. På gode dager føler jeg meg middels + og på dårlige middels-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Tydeligvis er jeg pen. All den oppmerksomheten jeg får... 

Men jeg føler ikke at det er noe å nyte, for vi forandrer oss med årene og jeg er redd jeg vil bli utsatt for en ulykke så jeg blir stygg hvis jeg beundrer utseendet. 

Dessuten sløses det bort på en viss diagnose. Synes nå i det minste noen som hatet utseendet sitt kunne fått den, for da hadde det ikke vært et slik problem å holde seg hjemme. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...