Gå til innhold

Er folk på DOL veldig selvsentrerte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Slik er det over alt.

Folk liker å snakke om seg selv. Med mindre man er autist, eller schizoid, eller paranoid. Så sånn er det. 

Anonymkode: 37329...e84

Er ikke helt med på den.

Det er også noen med diagnose som skriver om seg selv en gang i blant.

Endret av Grendel
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Slik er det over alt.

Folk liker å snakke om seg selv. Med mindre man er autist, eller schizoid, eller paranoid. Så sånn er det. 

Autistene her inne elsker jo å snakke om seg selv og om hvor mye sykere og verre det ar det en alle andre, så den passa dårlig inn.

Anonymkode: 9ad40...615

Først tenker jeg på meg selv. Så tenker jeg på min neste, hvis det er til mitt eget beste 

😅

Når det er sagt er det ikke så rart at mange på et helseforum er opptatt av egne problemer. Men langt fra alle på DOL er primært opptatt av dét.

Ekstra skrev (3 minutter siden):

Først tenker jeg på meg selv. Så tenker jeg på min neste, hvis det er til mitt eget beste 

😅

Når det er sagt er det ikke så rart at mange på et helseforum er opptatt av egne problemer. Men langt fra alle på DOL er primært opptatt av dét.

Men kanskje man føler seg bedre av å løfte blikket og bry seg om resten av samfunnet?

Anonymkode: efcf7...104

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Autistene her inne elsker jo å snakke om seg selv og om hvor mye sykere og verre det ar det en alle andre, så den passa dårlig inn.

Det er vel 1 (en) som gjør det. De andre er mutte og poster anonymt enkle eller kryptiske spørsmål, eller klager over at den og den ikke er ekte hardcore autist.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel 1 (en) som gjør det. De andre er mutte og poster anonymt enkle eller kryptiske spørsmål, eller klager over at den og den ikke er ekte hardcore autist.

Hva mener du med dette?!?

Anonymkode: 72ee1...0c7

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva mener du med dette?!?

At det er lite kommunikasjon, men mer fraser, og idiosynkrasier. Også poster de anonymt. Gjerne ett spørsmål, de selv ikke svarer på.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

At det er lite kommunikasjon, men mer fraser, og idiosynkrasier. Også poster de anonymt. Gjerne ett spørsmål, de selv ikke svarer på.

Kan det være en sær form for humor?

Det lurer jeg litt på.

Men men.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan det være en sær form for humor?

Det lurer jeg litt på.

Men men.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Å gjøre narr en av psykisk syk paranoid person som du gjør der er overhodet ikke humor, det er lavmål.

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Å gjøre narr en av psykisk syk paranoid person som du gjør der er overhodet ikke humor, det er lavmål.

Dette er vel mest gammel DOL-sjargong, sånn som jeg har oppfattet det.

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Dette er vel mest gammel DOL-sjargong, sånn som jeg har oppfattet det.

Samme som "vi har alle vårt" kanskje? Sant for øvrig, men en mye brukt frase i hvert fall. Har brukt den jeg også.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant. Har oppdaget at det er mange hatefulle folk her, som ikke respekterer trans-arter eller sånne som deg som ikke respekterer trans-friske. Han du snakker om definerer seg selv som frisk, men du viser null respekt og kommer med flere hatefulle holdninger mot mannen selv om du vet godt at han misliker sterkt at folk kaller han slikt. 

LAVMÅL

Anonymkode: 814cd...d7d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...