Gå til innhold

Sjaman Durek står frem som reptil

Anbefalte innlegg

https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2021/10/04/195792137/sjaman-durek-verrett-star-frem-som-reptil

Dette fremgår av en Instagram-post fra Verrett søndag. Han skriver der at han egentlig er en reptil.

«Jeg er en hybridart av romøgle («reptilian») og Andromedia (prinsesse fra gresk mytologi), og jeg innehar også eldgamle ånder fra den gamle verden. Det har blitt fortalt løgner om vår art som jeg ønsker å adressere. Vi er en gruppe vesener, og det betyr at vi har kommet hit for å skape strukturer som hjelper mennesker til frigjøring. Romøgler er her for å røske løs systemet på en betydelig måte. Alt som er låst i strukturer som faktisk begrenser eller hindrer folk fra å se frigjøring ryster vi ved. Vi kommer som forstyrrere for å forstyrre frekvenser».

«De som trellbinder planeten, om du vil gå inn på et mer udefinert synspunkt, er de grå. De har tatt mennesker bort fra planeten for å lære om vår svakhet, og hvordan frekvenser beveger seg gjennom oss. De har lært hvordan å forstyrre våre frekvenser ved å sende bestemte frekvenser, som 5G og alt det som blir puttet inn».

Lurer på om Kong Harald er fornøyd med datterens valg av partner?

Anonymkode: 8e425...277

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463059-sjaman-durek-st%C3%A5r-frem-som-reptil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2021/10/04/195792137/sjaman-durek-verrett-star-frem-som-reptil

Dette fremgår av en Instagram-post fra Verrett søndag. Han skriver der at han egentlig er en reptil.

«Jeg er en hybridart av romøgle («reptilian») og Andromedia (prinsesse fra gresk mytologi), og jeg innehar også eldgamle ånder fra den gamle verden. Det har blitt fortalt løgner om vår art som jeg ønsker å adressere. Vi er en gruppe vesener, og det betyr at vi har kommet hit for å skape strukturer som hjelper mennesker til frigjøring. Romøgler er her for å røske løs systemet på en betydelig måte. Alt som er låst i strukturer som faktisk begrenser eller hindrer folk fra å se frigjøring ryster vi ved. Vi kommer som forstyrrere for å forstyrre frekvenser».

«De som trellbinder planeten, om du vil gå inn på et mer udefinert synspunkt, er de grå. De har tatt mennesker bort fra planeten for å lære om vår svakhet, og hvordan frekvenser beveger seg gjennom oss. De har lært hvordan å forstyrre våre frekvenser ved å sende bestemte frekvenser, som 5G og alt det som blir puttet inn».

Lurer på om Kong Harald er fornøyd med datterens valg av partner?

Anonymkode: 8e425...277

Huff, skjønner virkelig ikke hva Märtha ser i denne mannen. Hun er jo mildt sagt alternativ hunntiger, men han virker helt forstyrret.

Dette minner meg om folk som mobber trans-menn og trans-kvinner, og sier at dem ikke er "ekte" menn eller kvinner

Folk kan føle seg forskjellig, alder kjønn rase art etc, og alt er valid og ekte. Og om en person føler ubehag ved å bli ansett som noe annet enn det han føler seg som, bør vi respektere det og kalle han reptil

Enten må vi godta at en kan være trans, eller ikke. Vi kan ikke ha trans for noen ting men ikke andre ting. Så, dere får velge. side.

Hatefull eller åpen og inkluderende. Valget er ditt.

Men ikke kom med at trans kjønn er ekte men ikke trans art, for du har 0 argumenter for det standpunktet, null logisk grunn å stå på.

Lykke til

Anonymkode: 76d27...770

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en hybridart av romøgle («reptilian») og Andromedia (prinsesse fra gresk mytologi), og jeg innehar også eldgamle ånder fra den gamle verden. Det har blitt fortalt løgner om vår art som jeg ønsker å adressere. Vi er en gruppe vesener, og det betyr at vi har kommet hit for å skape strukturer som hjelper mennesker til frigjøring. Romøgler er her for å røske løs systemet på en betydelig måte. Alt som er låst i strukturer som faktisk begrenser eller hindrer folk fra å se frigjøring ryster vi ved. Vi kommer som forstyrrere for å forstyrre frekvenser».

Kanskje psykiatrisk avdeling hadde vært en passende plass. 

knas skrev (38 minutter siden):

Kanskje psykiatrisk avdeling hadde vært en passende plass. 

Hadde han bare vært en syk person ville jeg droppet sarkasmen, men han er en luring som har kjempesuksess med våset sitt.

Min magefølelse er at sånne sjarlataner ganske enkelt ikke bryr seg om det de sier er sant. De sier hva som helst bare det blir oppmerksomhet og kroner i kassa.

Endret av Grendel
Grendel skrev (3 minutter siden):

Hadde han bare vært en syk person ville jeg droppet sarkasmen, men han er en luring som har kjempesuksess med våset sitt.

Min magefølelse er at sånne sjarlataner ganske enkelt ikke bryr seg om det de sier er sant. De sier hva som helst bare det blir oppmerksomhet og kroner i kassa.

Ja, du sier noe. 

Grendel skrev (8 minutter siden):

Han hadde ikke fått noen oppmerksomhet her i landet hvis han ikke hadde vært kjæreste med prinsessen.  Det er vel hun som har ansvaret for å bringe våset hans til Norge.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...