Gå til innhold

Jeg synes det er for mange livmødre som klarer å lage barn :(

Anbefalte innlegg

I verden synes jeg alt for mange kvinnelige kropper klarer å produsere barnet. Vet det er mange her i landet som virkelig sliter.

Men jeg er redd for overbefolkning og jeg synes ikke det finnes nok sterile hverken menn eller kvinner. 

Anonymkode: 006cb...e7a

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor skriver du ikke like godt med nick siden alle vet hvem du er uansett. Ingen andre enn deg har slike betraktninger som dette. 

Anonymkode: 04705...e49

Her er jeg faktisk litt enig. Det fødes for mange barn i den 3dje verden, til jævlige levekår. Siden kolonialismen har det ikke enda løst seg for Afrika, så "pensjonsplanen" der er å føde mange barn for å håpe 1 eller  2 vokser opp slik at de kan forsørge sine foreldre når de blir skrøpelige. Samtidig ellers drar milliardærer på private rom-flygninger her i vesten. Med klima og temperaturendringer blir skrøpelige stater i midtøsten arnested for massiv vold, og fraflytning. Mens her oppe i nord blir vi færre og færre av de som opprinnelig bodde her. Vi ser en utskiftning av folkene i Europa. Dette er noe alle skjønner. For noen er det sikkert villet politikk også.

Ironisk nok er fra evolusjonens side fattigdom en suksessoppskrift. Her har vi blitt late og gidder ikke skifte bleier og føde masse barn.

Anonymkode: 5cfeb...2e7

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Her er jeg faktisk litt enig. Det fødes for mange barn i den 3dje verden, til jævlige levekår. Siden kolonialismen har det ikke enda løst seg for Afrika, så "pensjonsplanen" der er å føde mange barn for å håpe 1 eller  2 vokser opp slik at de kan forsørge sine foreldre når de blir skrøpelige. Samtidig ellers drar milliardærer på private rom-flygninger her i vesten. Med klima og temperaturendringer blir skrøpelige stater i midtøsten arnested for massiv vold, og fraflytning. Mens her oppe i nord blir vi færre og færre av de som opprinnelig bodde her. Vi ser en utskiftning av folkene i Europa. Dette er noe alle skjønner. For noen er det sikkert villet politikk også.

Ironisk nok er fra evolusjonens side fattigdom en suksessoppskrift. Her har vi blitt late og gidder ikke skifte bleier og føde masse barn.

Anonymkode: 5cfeb...2e7

Ja evolusjonen og biologien er ubrukelig. Hvorfor er det slik at vi som har det mange drømmer om ikke fører dette videre? Hvorfor skal vi ta hensyn til naturen når den ikke engang tar hensyn til noen?

Annonse

Kalevaala skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke det er meningen at du skal gruble for mye over dette.  Prøv heller å nyte den korte, korte tiden du har fått her på jorda.

Ja men er litt vanskelig siden jeg føler jeg er dømt til å forbli avvist. Dessuten føler jeg det er ego av meg å prøve noe siden jeg er født med den feilen jeg har. Da synker jeg like lavt som andre med dårlige gener som viderefører seg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...