Gå til innhold

Har klærne du bruker noe å si for hvordan du føler deg?

Anbefalte innlegg

Savannah skrev (19 timer siden):

Mener du at det er fullverdig liv?  For meg er det ikke det.

Nei absolutt ikke. Et fullverdig liv er å dra på jobb/skole hver dag, treffe venner en gang eller to i uka og komme hjem til familien sin. 

Anonymkode: 7c95a...741

Fortsetter under...

Før gikk jeg mye ut i joggebukse og slike klær. Ikke dusjet jeg så ofte heller. Men jeg har skjerpet meg, etter at flere gjorde meg obs på att dette ikke var bra.

Anonymkode: 94299...5b4

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei absolutt ikke. Et fullverdig liv er å dra på jobb/skole hver dag, treffe venner en gang eller to i uka og komme hjem til familien sin. 

Anonymkode: 7c95a...741

Jeg er i full jobb, men drar ikke på jobb hver dag.  Har ofte hjemmekontor.  Jeg treffer ikke venner hver uke, men jeg har kontakt med dem flere ganger i uka.  Jeg bor alene og langt unna familie, og kommer hjem til tom leilighet.  Jeg lever et fullverdig liv etter min egen mening, med meningsfull jobb og flere hobbyer.

Det å gjøre ingenting hele tiden ville ikke vært fullverdig liv for meg, men jeg hadde det slik engang og er evig takknemlig for å ha kommet meg ut av det.

Jeg kjøpte 4 gensere på nett forleden og det var rene julaften da jeg fikk dem. To av dem synes jeg er så fine at jeg gjerne går blant folk i dem, en er daffegenser og den tredje vet jeg ikke helt. Jeg ble veldig oppmerksom på hvordan jeg kledde meg da jeg gikk på skole og ble veldig nøye. Ikke engang når jeg går turene mine er jeg sjaskete kledd. Så ja, det er viktig for meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...