Gå til innhold

Er Greta Thunberg autist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange påstår at hun er autist, men hun er jo kvinne og reiser rundt og klarer å prate med folk så da er det vel noe annet hun egentlig har?

Anonymkode: ef11f...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mange påstår at hun er autist, men hun er jo kvinne og reiser rundt og klarer å prate med folk så da er det vel noe annet hun egentlig har?

Anonymkode: ef11f...701

Hun snakker vel mest fra manus tror jeg.

Anonymkode: dc70f...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har har blant annet diagnosene aspergers  OCD og selektiv mutisme. Dette har familien selv gått ut med.

Jeg er ingen ekspert på autisme, men tviler ikke på diagnosen. Hun er en ensom ulv.

Jeg ble langt mer overrasket over Elon Musk. Jeg trodde ikke det var mulig for en autist å bygge opp et forretningsimperium. Det handler nesten bare om å bygge nettverk og få med seg folk. Det er et vidt spektrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (24 minutter siden):

Hun har har blant annet diagnosene aspergers  OCD og selektiv mutisme. Dette har familien selv gått ut med.

Jeg er ingen ekspert på autisme, men tviler ikke på diagnosen. Hun er en ensom ulv.

Jeg ble langt mer overrasket over Elon Musk. Jeg trodde ikke det var mulig for en autist å bygge opp et forretningsimperium. Det handler nesten bare om å bygge nettverk og få med seg folk. Det er et vidt spektrum.

Er et bredt spekter. Wentworth Miller, Courtney Love, Daryl Hannah, Nina Marker de alle har det. De virker ikke akkurat som ensomme ulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym_u skrev (10 timer siden):

Er et bredt spekter. Wentworth Miller, Courtney Love, Daryl Hannah, Nina Marker de alle har det. De virker ikke akkurat som ensomme ulver.

Det tror jeg ikke på.

Anonymkode: dc70f...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (11 timer siden):

Hun har har blant annet diagnosene aspergers  OCD og selektiv mutisme. Dette har familien selv gått ut med.

Jeg er ingen ekspert på autisme, men tviler ikke på diagnosen. Hun er en ensom ulv.

Nettopp. Derfor tråden om mange venner. Det er noe som ikke stemmer her.

Anonymkode: dc70f...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 13.28):

Mange påstår at hun er autist, men hun er jo kvinne og reiser rundt og klarer å prate med folk så da er det vel noe annet hun egentlig har?

Anonymkode: ef11f...701

Hei 

ja sjelden jeg er så sikker på at noen har autisme. Jeg har det selv, jeg kan ta ordet og lede an, men etter mitt eget manus, alltid, så midt i det som for andre raskt kan se ut som samarbeid, er jeg en enslig ulv, og har alltid vært det. Ensom er jeg sjelden, men enslig og egenrådig i mine meninger og handlinger er jeg ofte.

ingen av de som står meg nær og kjenner mitt liv tviler på at jeg har autisme. De merker fort min uavhengighet, som kommer av mine egne tanker som er mindre avhengig av innspill fra andre. Det jeg bestemmer meg for, går jeg for, om det så er meg mot alle, spiller ingen rolle når jeg bestemt meg.

jeg er ganske lik gretha Tunberg, i hvert fall som tenåring, jeg ser ikke autisme hos så mange, men hos gretha kjente jeg den, fordi det er så likt.

nå har hun flere vansker så jeg vet ikke hvor lenge hun holder ut, hun har spiseproblemer , anorexia , så mulig hun til slutt bare dør, da hun stadig oftere bare blir tynnere og tynnere, men håper hun overlever stresset, men ikke sikker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...