Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

plz nei, tror 10 av mine 10 siste tråder, på tross av at de fulgte reglene, ble slettet på KG -_-  Siste var igår? angående hvilke trans-greier som bør anses som ekte og legitime og hvilke som bør anses som tull, og hvorfor. Borte vekk.

 

Anonymkode: 6ff5b...da5

Vær glad du ikke ble kastet ut og bannlyst for life!

Anonymkode: c1a5c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tror det heller er det at visse, anonyme brukere har gått over til å kun skrive på autismeforumet fordi de opplevde at det bare var klaging på trådene dems da de skrev i psykiatri. Og nå klager dere altså over at det er lite aktivitet der😂 fordi autisten som lagde trådene kun skriver på autismeforumet 😂

Anonymkode: 54a44...27b

Man kan jo uansett skjule underforumer her, så det er jo ikke verre en at de som ikke vil se autisme eller psykatri å velge å skjule dem. 

 

Anonymkode: 063d6...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Man kan jo uansett skjule underforumer her, så det er jo ikke verre en at de som ikke vil se autisme eller psykatri å velge å skjule dem. 

 

Anonymkode: 063d6...66a

Ja og jeg skal love deg at det ble mye bedre for min del. :) Det hender jeg stikker innom psykiatri-forumet og leser litt for å se hvordan det går med noen av de faste brukerne, men ellers synes jeg det er fint å kunne velge hvilke fora jeg vil se på min egen "Siste innlegg"-oversikt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (18 minutter siden):

Ja og jeg skal love deg at det ble mye bedre for min del. :) Det hender jeg stikker innom psykiatri-forumet og leser litt for å se hvordan det går med noen av de faste brukerne, men ellers synes jeg det er fint å kunne velge hvilke fora jeg vil se på min egen "Siste innlegg"-oversikt. :) 

Så fint så slipper vi klagingen din fra nå av 🙂

Anonymkode: 54a44...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så fint så slipper vi klagingen din fra nå av 🙂

Anonymkode: 54a44...27b

Jeg har vel ikke akkurat vært den som har klaget mest. :) Jeg har kommentert noen ganger at en viss bruker kanskje kunne roe ned postingen sin litt, det er sant, men jeg tror ikke jeg har klaget på så mye annet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...