Gå til innhold

Vet ikke hva jeg vil med dette, men..

Anbefalte innlegg

Jeg gikk inn på mental helses chat, men klarte ikke svare, så samtalen ble avsluttet. Fikk meg ikke til å skrive noe, det er jo folk som har det verre og trenger det mer enn meg. Har jo ingen selvmordsplaner. Så fikk enorm skyldfølelse. Og jeg skammer meg over å være meg.siste tiden har vært enormt belastende både ytre årsaker og noe som ligner en (hypo)mani. Har ikke bipolar men skal utredes for det. Føler jeg går i oppløsning og klarer ikke tenke rasjonelt. Sliten er bare forbokstaven. Har kun truxal. 

Anonymkode: 107a9...73a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463099-vet-ikke-hva-jeg-vil-med-dette-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gikk inn på mental helses chat, men klarte ikke svare, så samtalen ble avsluttet. Fikk meg ikke til å skrive noe, det er jo folk som har det verre og trenger det mer enn meg. Har jo ingen selvmordsplaner. Så fikk enorm skyldfølelse. Og jeg skammer meg over å være meg.siste tiden har vært enormt belastende både ytre årsaker og noe som ligner en (hypo)mani. Har ikke bipolar men skal utredes for det. Føler jeg går i oppløsning og klarer ikke tenke rasjonelt. Sliten er bare forbokstaven. Har kun truxal. 

Bare for å si det... mental helse kan en ringe hvis en trenger en prat. Uansett alvorlighetsgrad.  Tror faktisk de vil at en også skal ringe når en ikke er på det dårligste. Det kan nemlig forebygge at en blir veldig dårlig.  Så jeg synes du skal ringe dem og med god samvittighet. 

emilie321 skrev (Akkurat nå):

Bare for å si det... mental helse kan en ringe hvis en trenger en prat. Uansett alvorlighetsgrad.  Tror faktisk de vil at en også skal ringe når en ikke er på det dårligste. Det kan nemlig forebygge at en blir veldig dårlig.  Så jeg synes du skal ringe dem og med god samvittighet. 

Jeg kan prøve men sliter med det. Jeg er veldig ustabil og sliten nå men har ingen sånne planer. Jeg trodde det bare var selvmordstruede som kunne ringe egentlig. Har behov for en prat, men klarer meg nok likevel. 

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg kan prøve men sliter med det. Jeg er veldig ustabil og sliten nå men har ingen sånne planer. Jeg trodde det bare var selvmordstruede som kunne ringe egentlig. Har behov for en prat, men klarer meg nok likevel. 

Av og til kan en god prat med et medmennesker gjøre veldig godt. Det handler ikke om en greier seg eller ikke, men at en kan få det litt bedre.  Neida, alle kan ringe, uansett om en har det litt vanskelig eller veldig vanskelig. 

emilie321 skrev (2 minutter siden):

Av og til kan en god prat med et medmennesker gjøre veldig godt. Det handler ikke om en greier seg eller ikke, men at en kan få det litt bedre.  Neida, alle kan ringe, uansett om en har det litt vanskelig eller veldig vanskelig. 

Ok, det er uansett godt å vite at tilbudet er der.

Annonse

kupton skrev (5 timer siden):

Jeg synes du skal ringe fastlegen allerede i dag.

Har kontaktet behandler/psykiater, skulle ta truxal inntill videre, har time igjen snart. Merker at jeg er intens, selv om jeg tar truxal, men en god del bedre. Så avventer fastlegen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...