Gå til innhold

Gudenes nektar

Hvilken sort nektar foretrekker du?  

12 stemmer

1. 1. Gudenes nektar?

• Kokka (coca-cola med sukker)
      4
    • Coca- Cola uten sukker
      4
    • Pepsi med sukker
      0
    • Pepsi Max
      3
    • Coca Cola Light (ja den er tilbake)
      0
    • Grans Cola X (uten sukker)
      1
    • Grans Cola med sukker
      0
    • RC cola (royal crown, obskur her tilands, vanligere i junaiten), Men vanlig i Lillestrøm-området der den lokale nektar bryggeren Roma lager den på lisens)
      0
    • RC uten sukker og koffein
      0
    • Tab
      0
    • En annen cola, som TS har glemt, eller i sin manglende kunnskap ikke vet om...
      0
    • Tøyen cola! (i tilfelle det er noen hipstere her).
      0

Anbefalte innlegg

Ingen som liker konspi-colaen her?

https://www.nrk.no/norge/faktisk.no_-toyencola-grunder-bortvist-fra-sykehus-1.15425283

Tøyencola-produsenten har ikke bare hintet om konspirasjonsteorier på etikettene sine. I fjor ble gründer Jarle Hollerud bortvist fra Ullevål sykehus av politiet etter å ha forsøkt å få ansatte der til å bekrefte at korona-pandemien ikke eksisterte.

Anonymkode: 87546...292

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2
Lillemus skrev (26 minutter siden):

Er ikke Cola light sukkerfri? Den er jo steingammel, det er jo mange, mange år siden den kom på markedet? Cola Zero er noe nyere, men det begynner da å bli en del år siden den kom ut i Norge også?

Coca cola light er sukkerfri ja. Den er relansert tror jeg, den var borte en stund tror jeg. Cola Zero er ikke mer, nå heter det coca cola uten sukker, og har ny smak.

Jeg drikker svært sjelden brus (sjeldnere enn månedlig), men de gangene jeg gjør det, vil jeg helst ha Coca Cola (med sukker). Når jeg skal kjøpe meg ei flaske drikke på farten (i bilen eller på tog/buss), kjøper jeg helst Farris eller Bris (uten smak eller med sitron/lime. Så nå fikk første alternativ en stemme til 🙂 De andre i i familien foretrekker Cola Zero, - jeg drikker mye heller vann enn det skvipet der (samme med Pepsi max).

Hjemme drikker jeg mest vann fra springen, innimellom et glass hjemmelaget saft (enten svarthyll eller rips/solbær), øl eller vin. Melk drikker jeg til frokost og til komper 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...