Gjest hjelpeløs? Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Har store plager med hypermobile ledd. føler at jeg ikke blir tatt alvorlig av legen. Har vært hos fysioterapaut og fått treningsprogram, men har likevel blitt MYE værre det siste halve året Trener jevnlig, men tør ikke lengre trene styrke fordi leddene gir etter. Skulderen gikk nesten ut av ledd ved 20 kg nedtrekk. Har i det siste vært svært plaget med albuer og håndledd. Har verk i håndledd som går over når jeg klemmer med hånden rundt leddet, og kjenner at noe glir på plass. Er det noen undersøkelser som kan foretas for å finne ut om det er noe ut over vanlig hypermobilitet? føler meg ganske hemmet når jeg har problemer med å bære middagen til bordet... på forhånd takk -frustrert- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 hjelpesløs. Med et riktig treningsopplegg har jeg sett at ustabile ledd har blitt mindre plagsomme. Dvs. at styrking av muskulaturen rundt et ledd vil hjelpe. Dette burde en erfaren fysioterapeut kunne hjelpe deg med. Ellers vil jeg foreslå at en legespesialist i fysikalsk medisin burde se på deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.