Gå til innhold

økt spyttproduksjon igjen etter antidepressiva slutt?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

får man det? noen her som har opplevd at de får normal spyttproduksjon igjen etter å ha seponert helt bort antidepressiva, og sikler avogtil på puta igjen, slik man ikke gjør med tørr munn når man går på antideppressiva?

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Tørr munn er en bivirkning av AD ja, når du slutter med den, vil den bivirkningen forsvinne sammen med virkningen. Jeg gikk på AD i 19 år, og husker ikke om jeg ble tørr i munnen lengre, men jeg er det i alle fall ikke nå, 2  år etter jeg sluttet.

Blomsterfluen
worrisome_plenty .2 skrev (9 minutter siden):

Tørr munn er en bivirkning av AD ja, når du slutter med den, vil den bivirkningen forsvinne sammen med virkningen. Jeg gikk på AD i 19 år, og husker ikke om jeg ble tørr i munnen lengre, men jeg er det i alle fall ikke nå, 2  år etter jeg sluttet.

hender det at du sikler om natta når du sover nå uten AD?

Blomsterfluen
worrisome_plenty .2 skrev (Akkurat nå):

Nei, det tror jeg ikke jeg gjør. Men det har jeg aldri hatt problemer med.

ok men er du mindre tørr i munn og svelg om natta etter AD-slutt?

Annonse

Blomsterfluen
worrisome_plenty .2 skrev (14 minutter siden):

ja

ok. jeg gleder meg til jeg har sluttet helt på AD. nå i dag kjenner jeg at det har begynt å lyne i hodet mitt (brain zaps) fordi jeg har begynt å trappe ned fra 30 til 20 mg, på mandag. jeg har gått på AD siden 2003 eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...