Gå til innhold

Hva synes dere om farmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ser dere farmen, og hva synes dere? 

Synes den er spennende i år. Morsomme deltakere  :)

Anonymkode: 369fa...522

Nå gjør jeg det igjen, svarer selv om jeg ikke ser Farmen. Jeg digger Farmen Kjendis, men gidder ikke se vanlige Farmen, det handler jo bare om å ødelegge og sabotere. Men jeg har fått med meg at det har gått heftig for seg også i år. 😊

Lillemus skrev (22 minutter siden):

Nå gjør jeg det igjen, svarer selv om jeg ikke ser Farmen. Jeg digger Farmen Kjendis, men gidder ikke se vanlige Farmen, det handler jo bare om å ødelegge og sabotere. Men jeg har fått med meg at det har gått heftig for seg også i år. 😊

Haha det har vært veldig spennende i år 🤣. Måtte le når to av gutta stjeler og gjemmer av egg fra hønsegården fordi de er så sultne 🤣

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha det har vært veldig spennende i år 🤣. Måtte le når to av gutta stjeler og gjemmer av egg fra hønsegården fordi de er så sultne 🤣

Eggstjeling skjer vel hvert eneste år? Har fått med meg at det har vært mye styr rundt hun Somaliske (?) dama. :) 

Lillemus skrev (1 time siden):

Eggstjeling skjer vel hvert eneste år? Har fått med meg at det har vært mye styr rundt hun Somaliske (?) dama. :) 

Mye styr rundt henne. Men jeg synes at hun var helt ålreit. Ser ikke problemet med henne....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...