Gå til innhold

Interesser og hobbyer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Savannah skrev (14 minutter siden):

Nå har jeg startet en del tråder om mine interesser og hobbyer.  Jeg er fornøyd med reaksjonene.  Hva med at flere kommer etter?  Hva er deres hobbyer og interesser?

Jeg interesserer meg for kosthold, trening (litt), foto, natur, fugler... Driver litt med strikking og en del med søm, en hobby jeg storkoser meg med og antagelig bruker litt for mye penger på til tider... Fikk drivhus i sommer, men rakk ikke å gjøre så mye der dette året, men til neste år - da!!! Sår og dyrker en del grønnsaker og bær. Pusler med potteplantene mine og liker godt å lese meg litt opp på de ulike typene jeg har og skaffe flere innen et par-tre "familier" jeg liker ekstra godt. Leser mye, særlig krim.

Samler på mange ting - postkort, norske gamle dukker (i liten skala), matrushkadukker (russiske stabledukker), fjordhestfigurer, mannen min vil sikkert si at jeg også samler på bøker.

Som du skjønner har jeg definitivt ikke tid til å kjede meg! :D 

Savannah skrev (53 minutter siden):

Nå har jeg startet en del tråder om mine interesser og hobbyer.  Jeg er fornøyd med reaksjonene.  Hva med at flere kommer etter?  Hva er deres hobbyer og interesser?

Jeg er veldig glad i å lese bøker, se på gode filmer og serier pleie gode vennskapsforhold, høre på musikk, og så liker jeg å ta litt enkeltfag og sånn inne i mellom for å trene hjernecellene :) 

Anonymkode: 87b33...190

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er veldig glad i å lese bøker, se på gode filmer og serier pleie gode vennskapsforhold, høre på musikk, og så liker jeg å ta litt enkeltfag og sånn inne i mellom for å trene hjernecellene :) 

Anonymkode: 87b33...190

Høres bra ut😀.  Dette er i store trekk mine interesser også.

Jeg synger i kor og er aktivt med i kirka her jeg bor (har evnen til å havne i utvalg, komiteer,  være leder /nestleder/i styret her og der 😁), liker å strikke og lese, gå tur og trene styrketrening. 

Kjeder meg aldri, synes alltid at døgnet har for få timer. I dag dro jeg på jobb 7.30, hjemme igjen 16.15, laget og spiste middag, var på ett møte 18-19.30 og direkte videre på et nytt møte, og har akkurat landet i sofaen. Skal lese litt nå og få pratet litt med mannen før vi legger oss (om ca en time).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...