Gå til innhold

Flere som syns kjendiser er gørrkjedelige og ikke ser vitsen med de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre liksom elsker kjendiser og tar bilder og flyr etter de på gata. Også kan de navnet på alle kjendiser i både Norge og utlandet. De vet hvem som har skrevet alle sanger på radioen og hvem alle er i filmer. 

Jeg er lost

 

Anonymkode: dae94...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker kjendiser! Ikke norske da de er jo egentlig ikke kjendiser. Ville ikke løpt etter de på gata akkurat da.

Anonymkode: 58abf...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært ganske uinteressert i slikt. Kan bare de aller største, men ikke alle der en gang. Klarer ikke lære meg navnene og ikke har jeg behov for det heller. Min kompis husker og vet navnene til veldig mange han. 

Men er dette noe som har med autisme å gjøre da? Tenker dette er en helt normal variasjon. 

Jeg ser her på denne delen av forumet at nærmest alle personlige egenskaper, feil etc. Blir satt sammen med å ha autisme. Det mener jeg blir feil. For vi er ulike personer vi som alle andre. 

Mye av det som spørres om her gjelder jo for alle andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...