Gå til innhold

Kjenner dere dere hverandre godt? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil ikke si at jeg kjenner noen her godt. Annet enn det de skriver. Jeg har vært her siden 2003 med forskjellige navn (1 av gangen).

Jeg vet hvor noen av nickene kommer fra sånn geografisk sett, jeg vet hvem som er godt voksne , osv. Jeg vet hvem som har greie på det de snakker om, og jeg vet hvem som stort sett bare kjaser og maser. Jeg vet hva de som er på psykiatri ofte feiler, og har lest innleggene en stund.

Anonymkode: 41f73...319

Seida skrev (4 timer siden):

Er ny her og kjenner ingen. Men mange kjenner hverandre her siden det er et så lite forum? Vært her i mange år har jeg skjønt. Så kos! :)

Hva mener du med å kjenne hverandre?  Jeg har aldri møtt noen og vet ingen virkelige navn.  Jeg har vært her innimellom med mange års fravær.  Jeg samler aldri på opplysninger om dolere og synes det er en uting.

Savannah skrev (7 minutter siden):

Hva mener du med å kjenne hverandre?  Jeg har aldri møtt noen og vet ingen virkelige navn.  Jeg har vært her innimellom med mange års fravær.  Jeg samler aldri på opplysninger om dolere og synes det er en uting.

Å ha god hukommelse er ikke nødvendigvis en uting, det dreier seg ikke om "å samle opplysninger" om folk. Jeg er blant dem som kan ha irriterende god hukommelse på ubetydelige detaljer, men derimot glemme ting jeg burde huske. Andre her husker betydelig mer enn jeg.

Endret av Ekstra
Ekstra skrev (1 time siden):

Å ha god hukommelse er ikke nødvendigvis en uting, det dreier seg ikke om "å samle opplysninger" om folk. Jeg er blant dem som kan ha irriterende god hukommelse på ubetydelige detaljer, men derimot glemme ting jeg burde huske. Andre her husker betydelig mer enn jeg.

Jeg sa ikke at god hukommelse var uting, men å samle opplysninger om folk på nettsted som dette er en uting.  Selvfølgelig husker man alltid noe av det som er skrevet.

Annonse

Seida skrev (7 timer siden):

Er ny her og kjenner ingen. Men mange kjenner hverandre her siden det er et så lite forum? Vært her i mange år har jeg skjønt. Så kos! :)

Savannah skrev (27 minutter siden):

Jeg sa ikke at god hukommelse var uting, men å samle opplysninger om folk på nettsted som dette er en uting.  Selvfølgelig husker man alltid noe av det som er skrevet.

Jeg vet hva noen få heter, er venn med noen på fb og det er vel en jeg kan si jeg er temmelig godt kjent med etter hvert. Utover det vet jeg muligens en del om enkelte nick uten at jeg har samlet på opplysninger akkurat. Men ting fester seg i hodet gjennom årene.

Litt komisk for for rundt 21-22 år siden pleide en av de andre brukerne (husker ikke navn) og jeg å fleipe med at vi hadde et del-kartotek hvor vi samlet alle opplysninger. ;) Noe vi selvfølgelig ikke gjorde, det var bare noe vi tullet med.

Savannah skrev (1 time siden):

Usikker på hvor grensen går mellom å samle og å huske. Tviler på at noen systematisk samler informasjon om brukere, om det er det du mener.

Kjenner ingen utover det som skrives her, men siden det er er lite forum så føler jeg jo at jeg kjenner folk her i forhold til å kjenne noen på KG. På KG har jeg ikke samme kjennskap i det hele tatt. Hadde det mer før da, og var en mer "kjent" bruker under mitt gamle nick jeg hadde der. Nå er jeg ganske så anonym på KG. Bortsett fra at noen her nok har skjønt hvem jeg er på KG. 

Men jeg liker dette forumet nettopp fordi vi har mer kjennskap til hverandre. Det er jo en annerledes stemning her. Selv om det også her kan være ufine folk. :)

Savannah skrev (13 timer siden):

Helt enig med deg. Man må vel ha en bra interesse for å samle sammen opplysninger av andre folk på forum for å klare å huske alt en del kan huske. 

Jeg synes det er en uting å samle sammen opplysninger. Noen virker til å tro de er smarte som klarer det. Men jeg synes det virker som om de har for stort altoppslukende fokus på forumet  

Anonymkode: cf39c...f08

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt enig med deg. Man må vel ha en bra interesse for å samle sammen opplysninger av andre folk på forum for å klare å huske alt en del kan huske. 

Jeg synes det er en uting å samle sammen opplysninger. Noen virker til å tro de er smarte som klarer det. Men jeg synes det virker som om de har for stort altoppslukende fokus på forumet  

Anonymkode: cf39c...f08

Jeg tror ikke (håper ikke!) det er noen som sitter og skriver ned alt de får vite om de ulike nickene her inne (men hvem vet?), men at man ufrivillig husker ting og tang opp gjennom årene kan man jo ikke noe for. :) 

Annonse

Lillemus skrev (34 minutter siden):

Jeg tror ikke (håper ikke!) det er noen som sitter og skriver ned alt de får vite om de ulike nickene her inne (men hvem vet?), men at man ufrivillig husker ting og tang opp gjennom årene kan man jo ikke noe for. :) 

Men så er det også forskjell på å huske ting og holde det med det, og slik enkelte gjør, dra ting opp fra år tilbake og bruke det i mot en. 

Er heldigvis ikke mange som gjør det, men noen gjør, og det er jo ikke hyggelig for den som blir angrepet. Har sett det bli gjort mot andre, og det har blitt gjort mot meg.

Men å huske ting man har diskutert eller andre har fortalt er jo egentlig bare naturlig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...