Gå til innhold

Gå til grunne

Anbefalte innlegg

Det går bare nedover med meg. Har egentlig ikke krefter igjen. Må ta medisiner og sove mange timer i døgnet for å holde ut noen timer på dagtid. Men går på lite medisiner. Tenker mye på døden men har ingen konkrete planer. Hva bør jeg gjøre? Fungerer elendig, orker ingenting, er veldig slapp i kroppen. Bare små ting stresser meg. Har veldig sterk angst som går over til depresjon til angst igjen. Hva kan jeg gjøre når kreftene er borte? Er redd jeg går til grunne nå. Har ikke tro på innleggelse. 

Alt dette har foregått over veldig lang tid og har ikke lenger energi eller krefter mer. Jeg har kjempet i veldig mange år. Har vel nesten ikke håp mer. 

Anonymkode: b7c52...0c1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463217-g%C3%A5-til-grunne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...