Gå til innhold

ISW/kupton evt andre. Hvordan få i seg Alimenazin dråper?

Anbefalte innlegg

Opplever smaken som helt grusom, sto på flasken at det var mint smak. Men det smakte forferdelig. Ble helt nummen i munnen og ville spy. Drikke, tannpuss og munnskyld hjalp litt, men ikke nok.. Tips til hvordan jeg kan redusere smaken/overleve å ta Alimenazin Evolan dråper?

Anonymkode: 77ca6...ce1

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Opplever smaken som helt grusom, sto på flasken at det var mint smak. Men det smakte forferdelig. Ble helt nummen i munnen og ville spy. Drikke, tannpuss og munnskyld hjalp litt, men ikke nok.. Tips til hvordan jeg kan redusere smaken/overleve å ta Alimenazin Evolan dråper?

Ingen råd? Kan dråpene f.eks taes sammen med en ss syltetøy eller er det noen andre som har smarte tips? Unnskyld maset, bare gruer meg til å ta de i kveld.. 🙂 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ingen råd? Kan dråpene f.eks taes sammen med en ss syltetøy eller er det noen andre som har smarte tips? Unnskyld maset, bare gruer meg til å ta de i kveld.. 🙂 

De kan tas med syltetøy eller i annen drikke, så lenge du får i deg alt. Hvorfor tar du ikke kapsler?

Anonymkode: ced22...9e0

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

De kan tas med syltetøy eller i annen drikke, så lenge du får i deg alt. Hvorfor tar du ikke kapsler?

Anonymkode: ced22...9e0

Tusen takk for svar. Tar ikke kapsler for jeg tar 30 mg, og kapslene er bare på 20 mg.. Lettere å dosere når Vallergan 10 mg eksisterte..

Det smaker grønne småjævler uansett hva du prøver. 

Jeg hadde det oppi fun light med mandarin-smak og det maskerte en del smak. Mulig det syrlige i safta hjalp. Hadde forøvrig også ei skjei nugatti klar, mer som premie😂

Sov jo greit da, men sov jo i nesten 3 døgn av og på. Heeelt spaced-out. 

Epletreet skrev (1 time siden):

Det smaker grønne småjævler uansett hva du prøver. 

Jeg hadde det oppi fun light med mandarin-smak og det maskerte en del smak. Mulig det syrlige i safta hjalp. Hadde forøvrig også ei skjei nugatti klar, mer som premie😂

Sov jo greit da, men sov jo i nesten 3 døgn av og på. Heeelt spaced-out. 

Det smaker neppe jævligere enn da Vallergan var tilgjengelig som mikstur. Den hadde plommesmak (sto det) og jeg gledet meg til å prøve, men det smakte død og fordervelse

Annonse

ISW skrev (10 minutter siden):

Det smaker neppe jævligere enn da Vallergan var tilgjengelig som mikstur. Den hadde plommesmak (sto det) og jeg gledet meg til å prøve, men det smakte død og fordervelse

Haha, har du prøvd Alimemazin? Det er det jævligste som er laget, etter Cosylan😂

Jeg fikk trilafon og nozinan flytende en gang. Fytte katta. Der må katta unnskyld uttrykket, ha sneket seg inn og tisset i miksturen på fabrikken, det smakte noe så U=)=()=()=#)=("=)()"?()"?(=)"

Anonymkode: 656d7...c32

Epletreet skrev (Akkurat nå):

Haha, har du prøvd Alimemazin? Det er det jævligste som er laget, etter Cosylan😂

Cosylan smaker nektar sammenlignet med flytende trilafon.

Anonymkode: 656d7...c32

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...