Gå til innhold

Når er det knask eller knep i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er det 31ste? Eller er det i uken før? Hvilken dag i så fall?

Jeg lurer fordi jeg skal passe på at jeg ikke får noe leveranser på døren den dagen. Slik at jeg kan ignorere alle ringelydene.

Anonymkode: a247e...d63

Det er ALLTID 31. oktober. :) 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det 31ste? Eller er det i uken før? Hvilken dag i så fall?

Jeg lurer fordi jeg skal passe på at jeg ikke får noe leveranser på døren den dagen. Slik at jeg kan ignorere alle ringelydene.

Jeg skrur av utelyset og signaliserer med det at jeg ikke ønsker besøk. Det har alltid blitt respektert.

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke koble ut ringeklokka på døra di? 

Nei, det vet jeg ikke hvordan. Men det er bare å ignorere. Det funker det. Jeg bare lurte slik at jeg ikke bestiller mat eller pakker på døren den dagen.

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det vet jeg ikke hvordan. Men det er bare å ignorere. Det funker det. Jeg bare lurte slik at jeg ikke bestiller mat eller pakker på døren den dagen.

Hvis du har kikkhull er det bare å sjekke. 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...