Gå til innhold

Hvor mange venner har du?

Anbefalte innlegg

Er ikke autist, og jeg spør ikke autister spesielt. Dette er spørsmål til alle.

Hvor mange venner har du totalt med nære og fjerne? Hvor mange nære venner har du i livet ditt? 

Jeg har to nære, ca 15 fjerne, tre midt i mellom, og over 500 bekjente 

Anonymkode: 4e35e...560

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463291-hvor-mange-venner-har-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venn som bor i en annen kant av landet. Vi er ikke så ofte i kontakt lengre. Jeg hadde en til som bodde i samme by, men jeg er overbevist om at hun er psykopat, evnt har psykopatiske trekk. Dessuten dreide alt seg om henne, og hun var alltid i krise, det var alltid snakk om hjelp  til det og det, og dråpen falt da hun ba om att jeg stod som medlånstaker til ett refinansieringslån på 250000 da ga jeg faen.

Anonymkode: 5c3c4...40a

Gjest saudade-

Har ingen venner. Skulle gjerne hatt en, men synes det er vanskelig med relasjoner, så tenker at det kan bli for krevende og slitsomt og da er det kanskje enklest å være alene. Heldigvis liker jeg mye alenetid og føler ikke behov for å være sammen med noen så ofte.

Jeg er introvert, og trenger og trives med mye alene-tid. Har like fullt glede av venner, men opplever at det gjerne er ønske om mer kontakt fra andre, enn hva jeg har behov for. 

Som psyk forsvant en del av mitt sosiale nettverk. Nå har jeg tre nære venner, og 4-5 i kretsen utenfor. Helt passe, i grunnen.

Bekjente-kategorien har også skrumpet inn ettersom jeg har stått utenfor arbeidslivet noen år, og også flyttet til et relativt anonymt nabolag. Passer meg bra, det også. 

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ikke autist, og jeg spør ikke autister spesielt. Dette er spørsmål til alle.

Hvor mange venner har du totalt med nære og fjerne? Hvor mange nære venner har du i livet ditt? 

Jeg har to nære, ca 15 fjerne, tre midt i mellom, og over 500 bekjente 

Anonymkode: 4e35e...560

Jeg har ingen venner, hverken nære eller fjerne, og ingen bekjente.

hilsen autist

Anonymkode: 4b05e...2c7

Jeg har 4-5 nære venninner. Hun jeg er mest sammen med,  ble jeg kjent med for bare 2 eller 3 år siden. Herlig å finne en sånn sjelevenn når vi er såpass voksne som vi er!

Jeg har mange utenfor den nærmeste kretsen, som jeg gjerne kan tilbringe tid med, men som ikke kjenner meg så godt som der de nærmeste gjør.

Jeg trives godt i eget selskap og kjeder meg aldri, men er også veldig glad for å kunne være sammen med andre innimellom. Neste helg skal jeg på hyttetur med noen av disse - det blir fint!

Jeg har vennekretsen min (de nærmeste) som utgjør kanskje 15 stk. Så har jeg vennene mine fra tidligere som jeg dessverre ser sjeldent. Og så har man kolleger som man nesten kan se på som venner (noen av de).

Bekjente er langt flere. Men jeg merker at jeg har blitt mindre sosial med årene og holder meg mest til mine nærmeste.

Annonse

Lillemus skrev (8 timer siden):

Ikke så veldig mange, et par nære venninner kanskje, i tillegg til mange kolleger og bekjente og slekta da. Er gift og har to voksne under som jeg føler meg ganske nære, særlig datra kanskje, søstrene min + eksen og ungenes bonusmor. :) 

Betrakter du eksen din og hans kone som dine venner?  Omgås dere hverandre uten at barna er tilstede?

Savannah skrev (6 timer siden):

Betrakter du eksen din og hans kone som dine venner?  Omgås dere hverandre uten at barna er tilstede?

Vi er venner ja, omgås ikke privat uten ungene, men vi jobber alle tre i samme bedrift (ulike avdelinger) så det hender vi møtes på jobben i ulike sammenhenger og klemmes og skravles det godt. :) Vil absolutt si at de er blant mine beste venner. Vi feirer ungenes bursdager, jul og 17. mai sammen og det har vi gjort i alle år omtrent, ungene er nå over 20 år og vi skilte lag da de var 3 og 5 år gamle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...