Gå til innhold

Du som har vært her siden tidenes morgen, har du alltid hatt det samme nicket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor lurer du?

Anonymkode: f236c...6fb

Jeg prøver bare å bli litt kjent og stiller derfor noen spørsmål jeg lurer på :)

Er det mange her? I en annen tråd stod det at forumet bare har 10 faste brukere, men det må vel være tull? 

Seida skrev (1 time siden):

Er det mange her? I en annen tråd stod det at forumet bare har 10 faste brukere, men det må vel være tull? 

Tror det er rundt 20 faste brukere.

Seida skrev (1 time siden):

Eller har du byttet underveis? Hva er grunnen til at du evt har hatt det samme nicket hele tiden og hva er grunnen til at du evt har byttet? 

Jeg har vært her i et par år og har byttet nick noen ganger. Bytter fordi det føles trygt. 

Seida skrev (2 timer siden):

Eller har du byttet underveis? Hva er grunnen til at du evt har hatt det samme nicket hele tiden og hva er grunnen til at du evt har byttet? 

Har vært her siden tidenes morgen omtrent og har hatt samme nick hele tiden. :) Hadde forsåvidt to nick i begynnelsen, men endte fort med å bruke kun Lillemus.

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har vel hatt en 20-30 nicks oppigjennom åra.

Anonymkode: 10db5...0cd

Hva er vitsen med det da? 

Eller jeg kan skjønne det også hvis du har vært her i over 20 år som så mange andre. Folk er jo forskjellige og det er vel forskjell på om noen vil la noen bli kjent med seg eller ikke.  😲

Endret av Seida

Annonse

Mange har hatt mange nick, noen har bare hatt ett nick og noen bytter nick hele tiden, men det finnes bare én nick! Det er meg, og det har jeg alltid vært.

Jeg har også et annet nick som ble brukt i en annen setting i et annet forum i en annen fase av livet mitt. De to kjenner nesten ikke hverandre, og jeg tror ingen noen gang skjønte at nick og denne andre var samme person. Det var to helt forskjellige personligheter.

nick skrev (9 minutter siden):

Mange har hatt mange nick, noen har bare hatt ett nick og noen bytter nick hele tiden, men det finnes bare én nick! Det er meg, og det har jeg alltid vært.

Jeg har også et annet nick som ble brukt i en annen setting i et annet forum i en annen fase av livet mitt. De to kjenner nesten ikke hverandre, og jeg tror ingen noen gang skjønte at nick og denne andre var samme person. Det var to helt forskjellige personligheter.

Det gjorde jeg en periode også. Jeg hadde et nick som jeg brukte som psykisk syk og hang på psykforumet med og et som jeg brukte som frisk og var på andre forum med. Ingen skjønte at det var samme person haha. 

påskelilje skrev (På 17.10.2021 den 23.39):

Jeg har hatt 3 nick. Det første bare ett år eller 2. Det neste i omtrent 10 år. Det siste kanskje i 10 år det og.

Hmmm, hvem var du før Påskelilje da? Et lite hint? 

cilie skrev (10 timer siden):

Hmmm, hvem var du før Påskelilje da? Et lite hint? 

Vil nok ikke si det offentlig her... Byttet nick for at ikke folk skal kunne samle all informasjon om meg gjennom 20 år. Jeg var veldig mye mer åpen om personlige ting med det gamle nicket enn det jeg er nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...