Gå til innhold

Tomhetsfølelse av sola på de kalde årstidene?

Anbefalte innlegg

Noen flere som har det sånn at dere kjenner på en tomhet når det er en kombinasjonen av kaldt/kaldere i været og sol ute? Det føles som om alt inni meg forsvinner og jeg sitter igjen med en vond følelse av skikkelig tomhet, det er noe helt eget ved denne følelsen som kommer av denne værkombinasjonen. Det kan ikke kun ha med sola å gjøre, fordi jeg føler aldri akkurat denne følelsen om sommeren (som er en årstid jeg for øvrig ikke liker).

Anonymkode: bb553...264

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tomhetsfølelse er et av tegnene på eupf. Har du det?

Anonymkode: dad9a...f43

Man kan nok føle seg tom uten å ha EUPF.

Men jeg lurer på hvorfor det er så vanlig å føle seg tom, når man har den diagnosen. 

AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 15.57):

Noen flere som har det sånn at dere kjenner på en tomhet når det er en kombinasjonen av kaldt/kaldere i været og sol ute? Det føles som om alt inni meg forsvinner og jeg sitter igjen med en vond følelse av skikkelig tomhet, det er noe helt eget ved denne følelsen som kommer av denne værkombinasjonen. Det kan ikke kun ha med sola å gjøre, fordi jeg føler aldri akkurat denne følelsen om sommeren (som er en årstid jeg for øvrig ikke liker).

Anonymkode: bb553...264

Jeg hadde det sånn mye mer før, nå har det blitt bedre. Kombinasjonen blå himmel, sol og kulde kunne gi meg skikkelig tomhetsfølelse. Spesielt om den eneste lyden jeg hørte var fly- eller helikopter-dur. Merkelig, mulig jeg forbandt lyden med noe vondt fra tidlig alder. Når det gjelder sol, så føler jeg at da blir alt mer tydelig. Altså smerten, det vonde, og naken (tom) himmel. Kanskje de inntrykkene gjorde at jeg falt inn i en tomhetsfølelse. Ellers så synes jeg egentlig det er vanskelig å definere tomhetsfølelse. Men det var slik jeg følte det. 

Anonymkode: b7606...b80

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...