Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg rydder klesskapet mitt og skal gi bort en del.  Jeg prøver å ha som tommelfinger regel at det jeg ikke har brukt på to år skal vekk.  Jeg har også lagt på meg noe og selv om jeg alltid håper at det skal gå den andre veien, så vet jeg at jeg bruker aldri de klærne igjen.  Håpet er sterkt og det er vanskelig å få kastet klær.  

I januar lovte jeg meg selv å ikke kjøpe klær dette året.  Jeg har kjøpt et par joggesko da jeg måtte kaste de gamle.  Ellers har jeg holdt det.  Det var av miljømessige årsaker, men jeg sparer også penger.  Det begynner å bli en del som jeg tenker å kjøpe så det spørs om det blir så mye sparing;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463308-bruke-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savannah skrev (1 time siden):

Jeg rydder klesskapet mitt og skal gi bort en del.  Jeg prøver å ha som tommelfinger regel at det jeg ikke har brukt på to år skal vekk.  Jeg har også lagt på meg noe og selv om jeg alltid håper at det skal gå den andre veien, så vet jeg at jeg bruker aldri de klærne igjen.  Håpet er sterkt og det er vanskelig å få kastet klær.  

I januar lovte jeg meg selv å ikke kjøpe klær dette året.  Jeg har kjøpt et par joggesko da jeg måtte kaste de gamle.  Ellers har jeg holdt det.  Det var av miljømessige årsaker, men jeg sparer også penger.  Det begynner å bli en del som jeg tenker å kjøpe så det spørs om det blir så mye sparing;)

Jeg kjøper litt klær, er i overgangsalderen og fikk brått stort behov for kortermede, lette bluser... 🙄 Ellers syr jeg selv og det blir dessverre stort sett ikke billigere enn å kjøpe, så selv om jeg kan skryte av at jeg ikke kjøper stort i klesveien så går kronene allikevel for metervare koster! 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463308-bruke-kl%C3%A6r/#findComment-4062809
Del på andre sider

Savannah skrev (1 time siden):

Jeg har det motsatt.... lovte meg selv i januar at jeg skulle kjøpe mer klær😄 men det er rett og slett fordi jeg har lite. Har fått kjøpt noen nye klær, men hadde tenkt å kjøpe mer. Nå har jeg problemer med å finne klær som både passer og som jeg liker. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463308-bruke-kl%C3%A6r/#findComment-4062813
Del på andre sider

emilie321 skrev (43 minutter siden):

Jeg har det motsatt.... lovte meg selv i januar at jeg skulle kjøpe mer klær😄 men det er rett og slett fordi jeg har lite. Har fått kjøpt noen nye klær, men hadde tenkt å kjøpe mer. Nå har jeg problemer med å finne klær som både passer og som jeg liker. 

For noen år siden måtte jeg love meg selv å kjøpe mer klær.  Det har snudd😁

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463308-bruke-kl%C3%A6r/#findComment-4062815
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...