Gå til innhold

Flykter fra meg selv og virkeligheten

Anbefalte innlegg

Jeg føler at alt jeg gjør handler om å flykte fra meg selv, flykte fra virkeligheten. Det skjer mye rundt meg nå og alt jeg vil er å ligge i senga, spise godteri å se på noe som ikke har med meg og mitt liv å gjøre. Jeg ser for meg at jeg kunne trives med et liv hvor jeg bare så på noe eller leste noe hele tiden, slippe å tenke. Hvor usunt er dette? Føler det er veldig usunt og jeg får dårlig samvittighet. For jeg lever jo her og nå. Menneskene rundt meg lever her og nå. Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal orke å forholde meg til det livet jeg har laget for meg selv. Jeg sover på dagen og er våken om natten. Og jeg liker det sånn, men det føles litt skamfullt å si det. At jeg trives på flukt fra virkeligheten og litt isolert fra omverdenen. 

Anonymkode: 2d32f...e66

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463318-flykter-fra-meg-selv-og-virkeligheten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...