Gå til innhold

Bivirkninger zoloft

Anbefalte innlegg

Vilikkeværesånn

I morgen er det 3 uker siden jeg startet på zoloft, tok 25 mg første uken så 50 mg. Det har gått veldig fint, følte nesten at det hjalp med en gang. Helt til torsdag, når det hadde gått 2 uker. Fyyyfan er så kvalm og spiser knapt noe, har fått ubehagelige tanker som dukker opp i hodet mitt hele tiden, spesielt en tanke om kniver. Tenker på knivene på kjøkkenet hele tiden og blir redd for å miste kontroll. Sover 2-3 timer og resten av natten ser på klokka hver halvtime og får ekle bilder og tanker i hodet konstant. Har aldri følt meg verre. Har vært hos lege og fått henvising til DPS. Skal fortsette med zoloft hvertfall inntil det..men tok bare 25 mg i går fordi jeg tenker på om jeg må trappe ned og slutte. Plutselig i går kveld følte jeg meg bra i noen timer. Klarte å spise middag og lo for meg selv fordi jeg følte meg så bra. De ekle tankene bare fløt forbi uten at jeg brydde meg. Men i dag er jeg dårlig igjen:( 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463330-bivirkninger-zoloft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vilikkeværesånn

Ja jeg er dårligere nå mtp tankekjør, kvalme og søvn.. men samtidig roligere i kroppen. Har gått på zoloft før i tre år og da gikk det kjempefint. Gikk mye ned i vekt i oppstartfasen også da, men kan aldri huske å ha hatt så forstyrrede tanker før. Og så tenker og håper jeg at dette bare er bivirkninger som veldig snart går over..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463330-bivirkninger-zoloft/#findComment-4062933
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...