Gå til innhold

Allergisk for å ikke gjøre noe/tvangslidelser

Anbefalte innlegg

Jeg må alltid gjøre noe for å føle at jeg lever og unngå å bli urolig. Jeg er redd for å være lat og at jeg ikke skal oppleve nokk. Jeg synes årene går for fort og blir stresset fordi jeg enda ikke har rukket mye som jeg syntes jeg skulle rukket. Jeg startet med Zoloft for 1 mnd siden snart og bruker 100mg. Var litt kvalm i starten, men ikke så ille. Ble roligere psykisk men nå har problemene begynt å komme tilbake. 
Jeg får det også for meg at jeg jukser fordi jeg har begynt å piller og prøver å meditere, som det skrytes sånn av, men da blir tankekjøret bare verre fordi jeg kjefter på meg selv for at jeg ikke klarer å slappe av. Men så kjefter jeg om jeg slapper av også fordi jeg heller bør være ute og trene, jobbe, lese. 
Ja, jeg er til behandling, men det er ikke slik at alle som behandles blir friske. Noen her med noe erfaring?

Anonymkode: 3a1f8...14c

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...