AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg må alltid gjøre noe for å føle at jeg lever og unngå å bli urolig. Jeg er redd for å være lat og at jeg ikke skal oppleve nokk. Jeg synes årene går for fort og blir stresset fordi jeg enda ikke har rukket mye som jeg syntes jeg skulle rukket. Jeg startet med Zoloft for 1 mnd siden snart og bruker 100mg. Var litt kvalm i starten, men ikke så ille. Ble roligere psykisk men nå har problemene begynt å komme tilbake. Jeg får det også for meg at jeg jukser fordi jeg har begynt å piller og prøver å meditere, som det skrytes sånn av, men da blir tankekjøret bare verre fordi jeg kjefter på meg selv for at jeg ikke klarer å slappe av. Men så kjefter jeg om jeg slapper av også fordi jeg heller bør være ute og trene, jobbe, lese. Ja, jeg er til behandling, men det er ikke slik at alle som behandles blir friske. Noen her med noe erfaring? Anonymkode: 3a1f8...14c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463349-allergisk-for-%C3%A5-ikke-gj%C3%B8re-noetvangslidelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.