Gå til innhold

Årets tema om å ta opp igjen tråden fra før korona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare bullshit. Ingen ringer, sender meldinger, kommer på besøk, takker enten nei til mine invitasjoner eller ignorerer dem. Mental helse i kommunen sa nei til samtaler, jeg har 0 nettverk utenom min mann. Han lå på sykehus hele,-hele sommeren alvorlig syk. Jeg hadde ingen å snakke med, fikk ikke besøke han (koronatiltak) annet enn på riksen så jeg svei av 10000 reise og opphold for å få treffe han den uka han var der i det minste. Ba kommunen om samtaler men fikk nei. Jeg sa jeg var langt nede pga alt som skjedde men nei. Jeg har ikke snakket med noen andre enn mann og ikke så snakkesalige barn hele koronatiden. Jeg er så ensom, jeg trenger å møte andre for å få litt input til tankene mine som spiser meg opp. Menigheten jeg går i har lagt ned en lunsjcafe og ett annet sosialt tiltak for voksne, Stedet aktivitetssenter er stengt. Jeg sitter uten noen muligheter for å ha samtaler. Har spurt de jeg kom på om å gå en tur, ta en kaffe etc men de har viss nok med seg og sitt. 

Når øker symptomene på. Depresjonen er her, hele kroppen klør, jeg ser ut som en mindre begavet person i speilet, jeg orker ikke dusje, Strømmen er dyr uansett så..uroen i kroppen  har økt, jeg har mye smerter, hodepine, smerter i kjeve, smerter i alle tenner. Jeg gråter så fort jeg får ett øyeblikk alene. Jeg har ingen fastlege, hun er heller ingen samtalepartner men taus og vikarene er mange. Ønsker å bytte men uføre er ikke ordnet opp i enda. Må vente.

Hadde bare behov for å få det ut. Har sett frem til Stedet skulle åpne igjen, det har vert min livbøye men det ligger langt frem i tid, ukjent tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen gode råd eller noe, men skjønner det er veldig tøft. 

Går det bedre med din mann nå?

Skrevet

Hva snakker du om når du snakker med andre enn helsepersonell?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...