Gå til innhold

Hvorfor finnes det menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg vet jo hvorfor! Men hvorfoooor må de være så fristende??? 😍 Tror jeg tenker på menn 80-90 % av min våkne tid nå. 

Anonymkode: 2a56f...5d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for at menneskeheten skal bestå over tid 😀

Skrevet

Tenk så kjedelig det hadde vært å være kvinne hvis man ikke hadde menn å klage på 😛

Skrevet
kupton skrev (26 minutter siden):

Det er for at menneskeheten skal bestå over tid 😀

Ja, jeg vet jo det, men jeg er langt over den alderen det er naturlig å få barn i 😂 

ISW skrev (7 minutter siden):

Tenk så kjedelig det hadde vært å være kvinne hvis man ikke hadde menn å klage på 😛

Klager ikke på en sånn måte da.. Jeg har ingenting imot menn, snarere tvert om! 😃 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Altså, jeg vet jo hvorfor! Men hvorfoooor må de være så fristende??? 😍 Tror jeg tenker på menn 80-90 % av min våkne tid nå. 

Takk for dagenst positive overraskelse!

Jeg stålsatte meg for en tråd om at menn er dumme og ubrukelige.

Skrevet

Ha, ha, ha! 😂

Anonymkode: 91124...3f9

Skrevet

Jeg synes også menn er veldig fristende. Har alltid synes det, med det resultat at jeg var en flyfille i mine unge dager. Nå er jeg halvgammel og registrerer at menn kun er ute etter en ting når det gjelder meg. Ingen vil ha meg som kjæreste. Ingen bryr seg egentlig om meg. Skjebnen til en gammel hore?

Skrevet
Gondor skrev (4 timer siden):

Jeg synes også menn er veldig fristende. Har alltid synes det, med det resultat at jeg var en flyfille i mine unge dager. Nå er jeg halvgammel og registrerer at menn kun er ute etter en ting når det gjelder meg. Ingen vil ha meg som kjæreste. Ingen bryr seg egentlig om meg. Skjebnen til en gammel hore?

Det skal du ikke si om deg selv, og det er fullt mulig å finne kjærligheten i godt voksen alder også! ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det skal du ikke si om deg selv, og det er fullt mulig å finne kjærligheten i godt voksen alder også! ❤️ 

Takk! Det er godt du sier. Jeg var nok i litt ekstra selvkritisk humør da jeg skrev dette. Jeg kunne kanskje vært litt mer dydig da jeg var ung, men det får jeg ikke gjort noe med nå. Kanskje jeg skal skrive en bok med tittelen En hyllest til mannen? Jeg vet i hvert fall hvordan jeg skal få en mann til å føle seg ønsket, satt pris på, glad, fornøyd og tilfredsstilt! Litt selvskryt i disse vakre ettermiddagstimer....

Skrevet
Gondor skrev (3 timer siden):

Takk! Det er godt du sier. Jeg var nok i litt ekstra selvkritisk humør da jeg skrev dette. Jeg kunne kanskje vært litt mer dydig da jeg var ung, men det får jeg ikke gjort noe med nå. Kanskje jeg skal skrive en bok med tittelen En hyllest til mannen? Jeg vet i hvert fall hvordan jeg skal få en mann til å føle seg ønsket, satt pris på, glad, fornøyd og tilfredsstilt! Litt selvskryt i disse vakre ettermiddagstimer....

Sier hun som er skilt. Var ikke særlig til kone nei! 

Skrevet
Gondor skrev (4 minutter siden):

Nåh. Jeg er gift for andre gang og i noen saker tror jeg ikke min to menn hadde trodd det var snakk om samme kvinne... 😉 It takes two to tango. 

Skrevet
Gondor skrev (På 23.10.2021 den 20.48):

Støtter fullt ut det @Lillemus mener om dette. Med det forbehold at jeg ikke kjenner historien din, men jeg har likevel vanskelig for å tro at kun du alene var årsak til at et forhold tok slutt. Man kan være så ulike i et forhold til et annet, som Lillemus påpeker, at om den tidligere partneren hadde vært observatør til det nye, hadde han ikke nødvendigvis kjent meg igjen. Og mulig går det begge veier? :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...