kupton Skrevet 22. oktober 2021 Skrevet 22. oktober 2021 Hvis noen har fått behandling etter denne metoden, er jeg svært interessert i å få høre om erfaringer. Både positive og negative. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 Skrevet 22. oktober 2021 kupton skrev (6 timer siden): Hvis noen har fått behandling etter denne metoden, er jeg svært interessert i å få høre om erfaringer. Både positive og negative. Har du ikke selv noen erfaring? Anonymkode: 5c4d7...098 0 Siter
kupton Skrevet 22. oktober 2021 Forfatter Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du ikke selv noen erfaring? Anonymkode: 5c4d7...098 Ikke som den som blir behandlet. 0 Siter
Lille_meg Skrevet 24. oktober 2021 Skrevet 24. oktober 2021 Hva slags erfaringer er du ute etter og hvilken behandling sikter du til, Kupton? 0 Siter
kupton Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter Skrevet 24. oktober 2021 Traumeavdelingen på Modum har laget et eget behandlingsopplegg som heter "Tilbake til Nåtid". Det jeg er ute etter er kort sagt om pasienter som har gjennomgått opplegget er fornøyd med det. Om det hjalp dem oppover og fremover. Om de vil anbefale det til andre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 Skrevet 24. oktober 2021 Hva er det som gjør at du er interessert i det? Skal det brukes til noe? Anonymkode: 4cbfc...13c 1 Siter
kupton Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er det som gjør at du er interessert i det? Skal det brukes til noe? Anonymkode: 4cbfc...13c Ja, skal være med på å bygge opp et nytt tilbud. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 Skrevet 24. oktober 2021 kupton skrev (4 minutter siden): Ja, skal være med på å bygge opp et nytt tilbud. Så interessant. Kunne du fortalt mer om det? Anonymkode: 4cbfc...13c 0 Siter
kupton Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så interessant. Kunne du fortalt mer om det? Anonymkode: 4cbfc...13c Det kommer når tiden er inne. 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 24. oktober 2021 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg har ikke gått i noen gruppeterapi e.l., men brukt selve boken privat, først lest fra A til Å og senere som oppslagsverk nærmest etter behov, for å lære om egne prosesser og reaksjoner. Senere kombinert med andre bøker. Jeg har en venninne som systematisk har arbeidet seg igjennom boken med egen terapeut i individualterapi og slik jeg har oppfattet det, har det gitt henne mye svar og sammenheng i hennes hverdag på hvorfor ting er som de er for henne. Det samme er min erfaring etter å ha lest igjennom boken på min måte Lykke til med å utvikle prosjektet ditt, kupton. Jeg tror det er et veldig bra opplegg for å stabilisere pasienter og ikke minst for kanskje at de kan klare å mer ta styringen over sitt eget liv her og nå - og ikke la fortiden i for stor grad regjere. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.