Gå til innhold

Tilbake til NÅTID. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen har fått behandling etter denne metoden, er jeg svært interessert i å få høre om erfaringer. Både positive og negative.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kupton skrev (6 timer siden):

Hvis noen har fått behandling etter denne metoden, er jeg svært interessert i å få høre om erfaringer. Både positive og negative.

Har du ikke selv noen erfaring?

Anonymkode: 5c4d7...098

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du ikke selv noen erfaring?

Anonymkode: 5c4d7...098

Ikke som den som blir behandlet. 

Skrevet

Hva slags erfaringer er du ute etter og hvilken behandling sikter du til, Kupton? 

Skrevet

Traumeavdelingen på Modum har laget et eget behandlingsopplegg som heter "Tilbake til Nåtid". Det jeg er ute etter er kort sagt om pasienter som har gjennomgått opplegget er fornøyd med det. Om det hjalp dem oppover og fremover. Om de vil anbefale det til andre.

Skrevet

Hva er det som gjør at du er interessert i det? Skal det brukes til noe?

Anonymkode: 4cbfc...13c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er det som gjør at du er interessert i det? Skal det brukes til noe?

Ja, skal være med på å bygge opp et nytt tilbud. 

Skrevet
kupton skrev (4 minutter siden):

Ja, skal være med på å bygge opp et nytt tilbud. 

Så interessant. Kunne du fortalt mer om det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så interessant. Kunne du fortalt mer om det?

Det kommer når tiden er inne. 

Skrevet

Jeg har ikke gått i noen gruppeterapi e.l., men brukt selve boken privat, først lest fra A til Å og senere som oppslagsverk nærmest etter behov, for å lære om egne prosesser og reaksjoner. Senere kombinert med andre bøker.

Jeg har en venninne som systematisk har arbeidet seg igjennom boken med egen terapeut i individualterapi og slik jeg har oppfattet det, har det gitt henne mye svar og sammenheng i hennes hverdag på hvorfor ting er som de er for henne. Det samme er min erfaring etter å ha lest igjennom boken på min måte :) 

Lykke til med å utvikle prosjektet ditt, kupton. Jeg tror det er et veldig bra opplegg for å stabilisere pasienter og ikke minst for kanskje at de kan klare å mer ta styringen over sitt eget liv her og nå - og ikke la fortiden i for stor grad regjere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...