AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg har bla cptsd pga oppveksten, og et av mine største problemer er at jeg ikke klarer å bli sint/få ut sinne. Så jeg tar det inn istedenfor ut, og det gjør mye skade. Jeg har gått i behandling i 4 år nå, og ble nå avsluttet da vi ikke kommer videre, men jeg vil jo gjerne bli bedre! Så jeg begynte å tenke på sinnemestringskurs, det handler vel om å lære å regulere, bli sint på en ok måte osv, så jeg lurer på om sånne som meg kan ha nytte av et slikt kurs?🙈😊 Eller jeg helt ute på tur nå? Anonymkode: e09ef...7c5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 Skrevet 22. oktober 2021 Det kan du sikkert. Er vel bare å prøve. Anonymkode: 84afc...8e5 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 22. oktober 2021 Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Tviler egentlig på at sinnemestringskurs har så mye for seg. Personlig tror jeg psykoanalyse/psykodynamisk terapi er det beste for det meste, såfremt man finner en terapeut som er dyktig og som man har en god match med. Endret 22. oktober 2021 av Drømmeautomat 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 Skrevet 22. oktober 2021 Kanskje ISTDP terapi kunne være noe for deg? Anonymkode: 5101d...737 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har bla cptsd pga oppveksten, og et av mine største problemer er at jeg ikke klarer å bli sint/få ut sinne. Så jeg tar det inn istedenfor ut, og det gjør mye skade. Jeg har gått i behandling i 4 år nå, og ble nå avsluttet da vi ikke kommer videre, men jeg vil jo gjerne bli bedre! Så jeg begynte å tenke på sinnemestringskurs, det handler vel om å lære å regulere, bli sint på en ok måte osv, så jeg lurer på om sånne som meg kan ha nytte av et slikt kurs?🙈😊 Eller jeg helt ute på tur nå? Anonymkode: e09ef...7c5 Ja! Prøve det! Anonymkode: 13020...2e8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.