Gå til innhold

Hvilken tid snakker du om med behandleren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barndommen din, fortiden, nåtiden eller fremtiden? 

Anonymkode: 774ae...99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite om fortid. Mest om nåtid.  Litt om fremtid. 

Anonymkode: ec125...f24

Drømmeautomat
Skrevet

Alt. I begynnelsen snakka jeg mye om ting fra barndommen, nå snakker jeg mest om nåtida og planer for framtida. I tillegg snakker jeg om nattlige drømmer og fantasier og dagdrømmer. 

Ikkeanonymnok
Skrevet

Stort sett fortid, noe nåtid, ytterst sjeldent framtid.

Skrevet

Det er minst her og nå slik jeg kjenner den fra den typiske her og nå-terapien som ga meg absolutt ingenting å gå i for ca. 6 år siden, men absolutt fokus på mest fortid, var min første tanke... Men når jeg tenker litt videre, bruker vi mest tid på fortid og sette det inn i her og nå-situasjon ved å vite at jeg er trygg og at det jeg ble utsatt for som liten ikke skjer lenger. At i dag har jeg mer kontroll enn den gang. Det hender vi også berører fremtiden så vidt :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...