Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gondor skrev (5 timer siden):

Ok folkens, kan man kutte ut antipsykotika og satse på å høre god musikk i stedet?

Det er vel en grunn til at du bruker antipsykotika?  God musikk kan hjelpe i mange settinger, men det holder nok ikke å bytte ut antipsykotika med musikk.

Drømmeautomat skrev (9 timer siden):

Det er din kropp, så du gjør hva du vil. Jeg regner med du ikke tvangsmedisineres.

Godt svar. Jeg har begynt å seponere. Psykiateren min har sagt at jeg kan sjonglere med den medisinen så mye jeg vil. Jeg skal ikke gjøre den samme feilen jeg har gjort endel ganger og det er å seponer alt . Det har skåret seg hver gang. Det er spesielt trettheten jeg vil til livs. Det er selvfølgelig en grunn til at jeg står på ap. Så nå stålsetter jeg meg for å møte tankekjøret på en mer konstruktiv måte. 

Annonse

Gondor skrev (15 minutter siden):

Godt svar. Jeg har begynt å seponere. Psykiateren min har sagt at jeg kan sjonglere med den medisinen så mye jeg vil. Jeg skal ikke gjøre den samme feilen jeg har gjort endel ganger og det er å seponer alt . Det har skåret seg hver gang. Det er spesielt trettheten jeg vil til livs. Det er selvfølgelig en grunn til at jeg står på ap. Så nå stålsetter jeg meg for å møte tankekjøret på en mer konstruktiv måte. 

Du gjentar den samme feilen gang på gang, men du forventer stadig en annet resultat? 

Anonymkode: 1bc1b...d9a

Gondor skrev (20 timer siden):

Ok folkens, kan man kutte ut antipsykotika og satse på å høre god musikk i stedet?

I så fall ville jeg ha etablert de gode vanene du mener skal hjelpe i tilstrekkelig grad, FØR du begynner å redusere på medisinene. Ut i fra hvor mange ganger du tidliger har skrevet at du angrer på at du har redusert eller seponert medisiner, så ville jeg ikke ha tatt for gitt at det er noen god ide å seponere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...