AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg beundrer litt for mye de som har oppnådd ting i livet. Har blitt kjendiser og nådd toppen av noe slag. Topp politiker, skuespiller i Hollywood, artister, supermodeller, toppsjefer, finansfolk, hotelleiere osv. Har de stått på og tåler å ha det tøft hele tiden eller er det mer flaks og forutsetninger? Betyr det at jeg som har slitt mye med depresjon er en pingle som ikke klarer å stå på mer? Eller har jeg bare hatt det tøffere enn dem og er sliten med god grunn? Anonymkode: 57d3e...45f 0 Siter
kupton Skrevet 27. oktober 2021 Skrevet 27. oktober 2021 Stålvilje er en av de gode forutsetningene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 Skrevet 27. oktober 2021 Livet er et lotteri. På alle fronter. Vi har ikke fri vilje. Noen har flaks andre uflaks. Anonymkode: 8689f...835 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 Skrevet 27. oktober 2021 Alt er forutbestemt. Du har ingen kontroll over hva som skjer. Anonymkode: 260c5...74d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 Skrevet 27. oktober 2021 Livet er en ferdig innspilt film. Anonymkode: 260c5...74d 0 Siter
Grendel Skrevet 28. oktober 2021 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg tror flaks og miljøet man er født inn i er viktig for hvem som får prøvd seg, men at man veldig sjeldent når toppen uten noe et stort medfødt talent i det man driver med. Talentet behøver ikke være stålvilje. Det kan være enorm karisma, sans for humor, kreativitet, skriveferdigheter etc. 1 Siter
XbellaX Skrevet 28. oktober 2021 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 13.12): Jeg beundrer litt for mye de som har oppnådd ting i livet. Har blitt kjendiser og nådd toppen av noe slag. Topp politiker, skuespiller i Hollywood, artister, supermodeller, toppsjefer, finansfolk, hotelleiere osv. Har de stått på og tåler å ha det tøft hele tiden eller er det mer flaks og forutsetninger? Betyr det at jeg som har slitt mye med depresjon er en pingle som ikke klarer å stå på mer? Eller har jeg bare hatt det tøffere enn dem og er sliten med god grunn? Anonymkode: 57d3e...45f Aldri undervurder betydningen av å være god på nettverksbygging. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.