Glitter Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) stjernestøv skrev (11 minutter siden): Kan ha med det å gjøre også. Håper virkelig det kommer seg, vil ikke miste håret. Jeg holder en knapp (ut fra egne erfaringer) på at det handler om det. I tillegg til muligheten for for lite riktig næring i forbindelse med vektnedgang og mye stress mtp hvordan du hadde det den tiden du var så dårlig. Jeg kan jo ikke så mye om bivirkninger av medisiner, men jeg tror nok jeg har rett i at dette, og kanskje kommende overgangsalder s nevnt er mye mer sannsynlig. Ergo vil det ikke være riktig å gå ned i dose på medisin, når den ellers gjør det den skal. Jeg hadde begynt å få litt lengde på det jeg hadde mistet tidligere, i sommer, men så bevegde jeg meg over til å bli undervektig samt kroppen min fikk jo en sjokk-belastning i forbindelse med alvorlig skade hvor jeg da mistet matlyst og i tillegg gikk på så sterke smertestillende slik at det var for kroppen sin del som om jeg var tilbake til rusen. Det har sånn smått begynt å vokse ut igjen, men. Jeg har sett tydelige sammenhenger mellom når jeg mister håret mitt de siste årene. Og jeg er for ung til overgangsalderen. Endret 29. oktober 2021 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463449-er-det-overkommelig/page/2/#findComment-4063819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2021 Glitter skrev (10 minutter siden): Jeg holder en knapp (ut fra egne erfaringer) på at det handler om det. I tillegg til muligheten for for lite riktig næring i forbindelse med vektnedgang og mye stress mtp hvordan du hadde det den tiden du var så dårlig. Jeg kan jo ikke så mye om bivirkninger av medisiner, men jeg tror nok jeg har rett i at dette, og kanskje kommende overgangsalder s nevnt er mye mer sannsynlig. Ergo vil det ikke være riktig å gå ned i dose på medisin, når den ellers gjør det den skal. Jeg hadde begynt å få litt lengde på det jeg hadde mistet tidligere, i sommer, men så bevegde jeg meg over til å bli undervektig samt kroppen min fikk jo en sjokk-belastning i forbindelse med alvorlig skade hvor jeg da mistet matlyst og i tillegg gikk på så sterke smertestillende slik at det var for kroppen sin del som om jeg var tilbake til rusen. Det har sånn smått begynt å vokse ut igjen, men. Jeg har sett tydelige sammenhenger mellom når jeg mister håret mitt de siste årene. Og jeg er for ung til overgangsalderen. Ok, da håper jeg det kommer seg. Har jo spist lite grønnsaker men blodprøvene var jo normale, tok masse blodprøver også men vet ikke hva. Ja jeg var jo veldig dårlig den perioden jeg mistet mye hår, så hvis stress har noe med det å gjøre kan det være det og. Det er godt jeg ikke er alene om det, men ikke noe særlig å miste mye hår. Så blir det jo hår over alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463449-er-det-overkommelig/page/2/#findComment-4063823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 stjernestøv skrev (58 minutter siden): Ok, da håper jeg det kommer seg. Har jo spist lite grønnsaker men blodprøvene var jo normale, tok masse blodprøver også men vet ikke hva. Ja jeg var jo veldig dårlig den perioden jeg mistet mye hår, så hvis stress har noe med det å gjøre kan det være det og. Det er godt jeg ikke er alene om det, men ikke noe særlig å miste mye hår. Så blir det jo hår over alt. Man kan fint miste hår selv om blodprøver er normale er min erfaring. Så er det også forskjell på å så vidt være innenfor referanseverdier og å ha skikkelig gode verdier. Man kan være innenfor, men likevel være for lavt i forhold til egen kropp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463449-er-det-overkommelig/page/2/#findComment-4063825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2021 Glitter skrev (1 time siden): Man kan fint miste hår selv om blodprøver er normale er min erfaring. Så er det også forskjell på å så vidt være innenfor referanseverdier og å ha skikkelig gode verdier. Man kan være innenfor, men likevel være for lavt i forhold til egen kropp. Ok. Det visste jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463449-er-det-overkommelig/page/2/#findComment-4063826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.