Gå til innhold

Jeg mister mer og mer oversikten. Får ikke engang sagt til psykologen hvordan jeg føler meg

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Hodet mitt er så rotete at jeg glemmer ord, hva jeg skulle si og mister litt evnen til å planlegge. Jeg får ikke til å si til psykologen engang akkurat hva jeg føler. Jeg føler at om jeg forteller hva jeg er misfornøyd med i livet så kan folk bli oppgitt. Jeg ser ting kanskje litt politisk ukorrekt da. 
Og så er jeg fremdeles ikke helt sikker på hva det er mening at man skal føle. Når kan man kalle seg frisk? 
I morgen skal jeg øke til 75mg håper jeg får tankekjøret redusert. 
Det er ikke det at jeg er så jævla deprimert heller. Men jeg er litt tom. Tankene på miljøet hindrer meg litt i å leve. 
Jeg kjenner flere som har begynt å miste ord nå, på min alder. Så jeg er jo ikke unik der. Burde kanskje hatt dette på dagbok, men orker ikke gjøre om på det nå.

Endret av 90tallsbarn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...