Gå til innhold

Interesse for et økonomiforum her?


ISW

Anbefalte innlegg

Jeg har en mastergrad i økonomi og har ganske høy kompetanse på privatøkonomiske spørsmål. Kunne det vært av interesse med et økonomiforum der man kan spørre om stønad, gjeld, eiendom, budsjett, forbruk, osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (1 time siden):

Jeg har en mastergrad i økonomi og har ganske høy kompetanse på privatøkonomiske spørsmål. Kunne det vært av interesse med et økonomiforum der man kan spørre om stønad, gjeld, eiendom, budsjett, forbruk, osv?

Ja, så absolutt! Det er jo et vesentlig tema for alle uansett om man er i jobb eller trygdet. Det er virkelig et supert forslag, og jeg synes det er raust å dele erfaringer innenfor et såpass viktig felt. Så, @admin, jeg håper dette kan vurderes! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også positiv til det! Hadde vært supert. Og om det ikke er mulig å opprette et eget forum, så kunne man jo hatt en samletråd der alle som trengte råd kunne spørre?

Anonymkode: 2a69b...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (20 timer siden):

Jeg har en mastergrad i økonomi og har ganske høy kompetanse på privatøkonomiske spørsmål. Kunne det vært av interesse med et økonomiforum der man kan spørre om stønad, gjeld, eiendom, budsjett, forbruk, osv?

Flott forslag ISW. Kunnskap om økonomi er alltid relevant. Et slikt forum ville i mine øyne vært med på å styrke dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forslag og snedig at du la det ut nå. Jeg tenkte selv på å spørre her om noen har gode tanker rundt tips ad sparing, og håper det også kan være «innafor» å drøfte i et sånt forum 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (På 27.10.2021 den 15.28):

Jeg har en mastergrad i økonomi og har ganske høy kompetanse på privatøkonomiske spørsmål. Kunne det vært av interesse med et økonomiforum der man kan spørre om stønad, gjeld, eiendom, budsjett, forbruk, osv?

Jeg fikser det etterpå 😊

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...