AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Har trappet ned og sluttet på to medisiner for en tid tilbake. Igjen står lamictal (lavt i serum) 450 mg og abilify 5 mg. Jeg er veldig dårlig nå og føler jeg mister grepet på meg selv. Jeg føler meg ustabil i følelsene og så utslitt, at jeg har en følelse av uvirkelighet. Jeg er veldig redd nå. Jeg har ekstremt mye angst og fortiden, som er veldig opprivende har kommet tilbake. Jeg er ekstremt sårbar og veldig mye går innpå meg. Det føles som jeg er full av åpne sår. De jeg går i behandling hos mener jeg skal klare meg på så lite medisiner og har søkt meg inn til et utredningsopphold. Jeg tror de mener jeg skal slutte med alt for å finne ut hva jeg egentlig lider av. Men jeg har ikke krefter til dette. Jeg er redd for å bli suicidal igjen, jeg har allerede selvmordstanker nå. Jeg føler at de ikke skjønner hvor dårlig jeg er, uansett hvordan jeg prøver å forklare det. Jeg lurer på om jeg skal ta mot til meg og be behandler søke meg til psykiater her jeg bor. Slik det er nå må jeg reise langt til behandling og det klarer jeg ikke nå i min tilstand. Kupton, har du noen gode råd? Anonymkode: f7c53...7ac 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463520-kupton-mfl-trenger-r%C3%A5d-ang-medisinerbehandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 1. Ja, kom deg til en psykiater. 2. Å slutte med medisiner for å gjennomføre utredning er totalt unødvendig og oftest skadelig. Du kan godt utredes med de medisinene du har. 3. Fra orienteringssporten har jeg lært at dersom kartet og terrenget ikke stemmer, er det terrenget som er rett. Hvis en blir alvorlig dårligere etter å ha sluttet med medisiner (ikke bare den første tiden), taler det for at medisinene var nyttige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463520-kupton-mfl-trenger-r%C3%A5d-ang-medisinerbehandling/#findComment-4063991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 kupton skrev (10 timer siden): 1. Ja, kom deg til en psykiater. 2. Å slutte med medisiner for å gjennomføre utredning er totalt unødvendig og oftest skadelig. Du kan godt utredes med de medisinene du har. 3. Fra orienteringssporten har jeg lært at dersom kartet og terrenget ikke stemmer, er det terrenget som er rett. Hvis en blir alvorlig dårligere etter å ha sluttet med medisiner (ikke bare den første tiden), taler det for at medisinene var nyttige. Takk for nyttige råd. Nå gjenstår det å samle mot til lufte dette for de. Det synes jeg er veldig vanskelig. Anonymkode: f7c53...7ac 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463520-kupton-mfl-trenger-r%C3%A5d-ang-medisinerbehandling/#findComment-4064041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.