Gå til innhold

Klarer ikke livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd jeg ikke klarer livet. Sliter sånn med angst. Klarer ikke slappe av eller sove om natta. Freaker ut av lyder og er redd for barn og ungdommer. Vil være selvstendig og slippe å være avhengig av foreldrene mine. Begynner å bli for gammel for å bo hjemme er redd andre kan se at det er noe rart med meg og plage meg. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: fd098...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du kontakt med helsevesenet og nav? Klarer du å jobbe eller er du ufør?

Anonymkode: da6c0...049

Ble kastet ut av dps og er på aap

Anonymkode: fd098...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ble kastet ut av dps og er på aap

Anonymkode: fd098...87b

Trenger du behandling? hva mener du selv du trenger hjelp til der? Og hva var grunnlaget for utskrivelse?

 Isåfall gå til fastlege og søk om å få privatpraktiserende psykolog med refusjonsordning. Du kan også klage på at DPS skrev deg ut og søke deg inn igjen. Fastlegen din kan hjelpe eg med å skrive en god søknad om hvorfor du trenger behandling. Du kan også få hjelp hos habiliteringstjenesten.

Hva står det på tiltaksplanen din? Skal du søke om uføretrygd eller ser det ut som du vil klare å jobbe litt?

Anonymkode: da6c0...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger du behandling? hva mener du selv du trenger hjelp til der? Og hva var grunnlaget for utskrivelse?

 Isåfall gå til fastlege og søk om å få privatpraktiserende psykolog med refusjonsordning. Du kan også klage på at DPS skrev deg ut og søke deg inn igjen. Fastlegen din kan hjelpe eg med å skrive en god søknad om hvorfor du trenger behandling. Du kan også få hjelp hos habiliteringstjenesten.

Hva står det på tiltaksplanen din? Skal du søke om uføretrygd eller ser det ut som du vil klare å jobbe litt?

Anonymkode: da6c0...049

Vet ikke fungerer bare ikke som jeg skal i “livet”. Det er noe galt med meg, vet ikke eksakt hva. Det er spesielt det dagligdagse jeg har problemer med.

Vil ikke tilbake til DPS. Ble bare kasta mellom behandlere og avdelinger. Det var bare ett eneste kaos. 

Har ikke noe tiltaksplan så vet ikke
 

 

Anonymkode: fd098...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke fungerer bare ikke som jeg skal i “livet”. Det er noe galt med meg, vet ikke eksakt hva. Det er spesielt det dagligdagse jeg har problemer med.

Vil ikke tilbake til DPS. Ble bare kasta mellom behandlere og avdelinger. Det var bare ett eneste kaos. 

Har ikke noe tiltaksplan så vet ikke
 

 

Anonymkode: fd098...87b

Alle på AAP har en tiltaksplan hvor det står hva du skal gjøre for å motta AAP. Om du ikke er i arbeidsrettet tiltak/utdanning er det mest sannsynlig behandling som er tiltaket ditt, og om du ikke går i behandling og ikke finner et nytt tiltak så vil du miste AAP. Dette kan du lese inne på ditt NAV.

Snakk med fastlege og hør hva han synes,  og hør om dere kan ta kontakt med habiliteringstjensten. Der kan du få utarbeidet en individuell plan som kan være til stor hjelp.

 

Anonymkode: da6c0...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...