Gå til innhold

Jeg er veldig redd for å bli avhengig av andre

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig redd for å bli avhengig av andre, så tror det er en stor del av hvorfor det er så vanskelig for meg med relasjoner og det å åpne opp. Det har jo blitt ganske ødeleggende for meg. Har forholdsvis overfladiske familie og venne relasjoner, har aldri hatt kjæreste. Går til psykolog, men har samme problemet der - at jeg er redd for å bli avhengig så åpner ikke helt fullstendig opp... I tillegg til at det jeg er veldig opphengt i være selvstendig handler det nok mye om redselen for å være sårbar og det å bli avvist.

Noen som har noen gode råd?

Anonymkode: 18761...385

Fortsetter under...

Hva legger du i avhengig her mon tto? Hva er det som er farlig for deg med relasjoner? Er du kanskje egentlig redd for å bli avvist, ikke redd for å være avhengig av noen?

Under covid har vi alle fått en test på egen selvstendighetsevne. Hvordan har det vært å være deg disse siste 18 månedene? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...