Gå til innhold

Hvorfor spør psykologer så mange irrelevante spørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

F. Eks så spurte hun om jeg hadde bil og sertifikat, og det er greit nok, men så spør hun videre hva slags bil jeg har. Hvorfor i alle dager skulle det være interessant? 

Anonymkode: f6edc...77c

Hun spurte om det for å være hyggelig og for å få deg på gli.

Anonymkode: 4520c...7b7

Drømmeautomat skrev (14 minutter siden):

Kan det være fordi du har snakka om bruk av rusmidler? 

Har ikke det, men uansett om jeg bruker rusmidler hva har det å si om jeg kjører en nissaneller en Opel da? 

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja kan jo hende. Var 1.timen

Da er det såkalte icebreaker-spørsmål. Hun vil snakke om noe vanlig og ordinært for at du skal slappe mer av og føle deg trygg. 

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har ikke det, men uansett om jeg bruker rusmidler hva har det å si om jeg kjører en nissaneller en Opel da?

Fordi jeg vil tro det i en samla vurdering av hvilken fare du utgjør for andre i trafikken også er relevant hvor stor/tung bil du kjører. Men sida rus ikke hadde noe med det å gjøre syns jeg også det var et rart spørsmål.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor kaller du deg for akkurat Drømmeautomat egentlig? 

+ bilde av Syd Barret er vel svaret på det.

Anonymkode: 7070d...349

AnonymBruker skrev (1 time siden):

+ bilde av Syd Barret er vel svaret på det.

Anonymkode: 7070d...349

Har aldri sett nøye på bildet til Drømmeautomat, men nå ser jeg hvem det er. Pink Floyd,et at tidenes største band, noe som viser at en trenger ikke å ha schizofreni for å like dem.

Anonymkode: c6e5e...dc7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...