Duken Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Eg har en bekjent, som nå har vært hos legen, og fått cipralex. Han har slitt veldig i det siste, og får nå hjelp hos psykolog. Men der har han problemer med og åpne seg, og det er vanskelig for behandler å finne ut av han og hans problemer. Han vet heller ikke selv hva som direkte feiler han. Men for i det hele tatt få utskrevet AD, så må man vel konkludere med en eller annen form for diagnose? Til meg sier han at han ikke har fått noe diagnose av legen, han fikk bare disse tablettene?? Stemmer dette, eller er det bare tull fra hans side? Det kan virke som om han ikke er ærlig med seg selv, eller andre rundt, som bare vil hjelpe han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463565-hva-er-prosedyren-for-%C3%A5-gi-ut-ad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Duken skrev (16 minutter siden): Eg har en bekjent, som nå har vært hos legen, og fått cipralex. Han har slitt veldig i det siste, og får nå hjelp hos psykolog. Men der har han problemer med og åpne seg, og det er vanskelig for behandler å finne ut av han og hans problemer. Han vet heller ikke selv hva som direkte feiler han. Men for i det hele tatt få utskrevet AD, så må man vel konkludere med en eller annen form for diagnose? Til meg sier han at han ikke har fått noe diagnose av legen, han fikk bare disse tablettene?? Stemmer dette, eller er det bare tull fra hans side? Det kan virke som om han ikke er ærlig med seg selv, eller andre rundt, som bare vil hjelpe han. Er vanlig å få AD utskrevet av fastlegen uten noen lengre utredning med "offisiell" diagnose. Anonymkode: f36e9...f3b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463565-hva-er-prosedyren-for-%C3%A5-gi-ut-ad/#findComment-4064288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.