Gå til innhold

Før strømme tjenestene, kjente jeg til de fleste norske kjendisene.

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Det gjør jeg ikke lengre. Fikk en undersøkelse gjennom yougov, og skulle si hva jeg mente om den og den kjendisen. Jeg visste kanskje om 1 eller 2. Bare ukjente navn. Ser det på nettavisene også, der "...... ........" skal skilles eller noe. Javel, det vet ikke jeg hvem er tenker jeg da.

Holder du deg oppdatert på norske kjendiser?

Fortsetter under...

worrisome_plenty .2 skrev (48 minutter siden):

Det gjør jeg ikke lengre. Fikk en undersøkelse gjennom yougov, og skulle si hva jeg mente om den og den kjendisen. Jeg visste kanskje om 1 eller 2. Bare ukjente navn. Ser det på nettavisene også, der "...... ........" skal skilles eller noe. Javel, det vet ikke jeg hvem er tenker jeg da.

På ingen måte. Men i mitt hode er man ikke kjendis om man har vært med på Ex on the Beach eller startet en youtubekanal i forrige uke... 

worrisome_plenty .2 skrev (50 minutter siden):

Har aldri hatt god greie på norske (eller forsåvidt utenlandske) kjendiser og er enig i at det har blitt enda mer uoversiktlig nå med alle de "nye" kjendisene fra ulike plattformer og sosiale medier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...