Gå til innhold

Bytte frå zoloft til remeron

Anbefalte innlegg

angstfull1985

Noen som har gjort det? Fått anbefalt og bytte pga en depresjon jeg har fått. Ikke hjulpet med 150 mg zoloft og det har gått 4 uker. Skal gå ned på 100 mg zoloft og starte på 15 mg remeron! Noen med POSITIVE erfaringer? Orker ikke høre det negative 🙂

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463591-bytte-fr%C3%A5-zoloft-til-remeron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

angstfull1985 skrev (På 4.11.2021 den 16.30):

Noen som har gjort det? Fått anbefalt og bytte pga en depresjon jeg har fått. Ikke hjulpet med 150 mg zoloft og det har gått 4 uker. Skal gå ned på 100 mg zoloft og starte på 15 mg remeron! Noen med POSITIVE erfaringer? Orker ikke høre det negative 🙂

Eg bruker begge. Zoloft tar panikkangsten min, remeron gir meg ro om dagene er jævlige

angstfull1985
Duken skrev (32 minutter siden):

Eg bruker begge. Zoloft tar panikkangsten min, remeron gir meg ro om dagene er jævlige

Når dagene er jævlig av panikkangst eller depresjon? Blir du trett av remeron? Følte du deg fjern når du hadde depresjon? (Vet du hadde det fordi du har svart meg før 😂)

angstfull1985 skrev (20 timer siden):

Når dagene er jævlig av panikkangst eller depresjon? Blir du trett av remeron? Følte du deg fjern når du hadde depresjon? (Vet du hadde det fordi du har svart meg før 😂)

Eg går hver dag på zoloft. Dette ilag med samtaleterapi har hjelpt meg med tankene mine. Eg merker det er lettere og få destruktive tanker, om en sliter med søvnen. Om det er dager eg er utslitt pga lite søvn, tar eg remeron. 

Eg ble ikke fjern av depresjon. Eg fant bare ikke glede i noen verdens ting. Eg bare eksisterte, i en svart og mørk verden. Som om tiden sto stille. Enkelt forklart som å være i et mareritt, i våken tilstand.. 

angstfull1985
Duken skrev (4 timer siden):

Eg går hver dag på zoloft. Dette ilag med samtaleterapi har hjelpt meg med tankene mine. Eg merker det er lettere og få destruktive tanker, om en sliter med søvnen. Om det er dager eg er utslitt pga lite søvn, tar eg remeron. 

Eg ble ikke fjern av depresjon. Eg fant bare ikke glede i noen verdens ting. Eg bare eksisterte, i en svart og mørk verden. Som om tiden sto stille. Enkelt forklart som å være i et mareritt, i våken tilstand.. 

Forstår, eg er plaga med uvirkelighetsfølelse no når eg er deprimert, men det kan også være angsten som spela inn sidan eg er redd 🤷🏻‍♀️

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...