Gå til innhold

Noe spesielt dere skal gjøre i helgen, folkens?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får besøk i kveld. Gleder meg! Skal ha spekemat, eggerøre og waldorfsalat!

I morgen midt på dagen skal jeg på et arrangement med 3 damer på jobben (privat). Søndag skal vi synge med koret i kirka, og så må jeg ta opp jordskokkene mine!

Anbefaler Jordbrukerne, på NRK. Knallbra humor!

Annonse

påskelilje skrev (5 timer siden):

Søndag skal vi synge med koret i kirka

Jeg er også korsanger, noe som gjerne betyr øvelse lørdag og konsert søndag når det er Allehelgens-helg. Så også i år.

Dessuten skal vi spise hos et vennepar i morgen kveld. Trolig drikke litt også...

I tillegg håper jeg å få tatt en lystenningsrunde på gravlundene.

Endret av laban

I dag er jeg hjemme for å ha ungene mine. Resten av helga blir inne på avdeling hvor jeg forhåpentligvis får hentet meg godt nok inn til jeg skal ordentlig hjem på tirsdag. :)

Også opptrening av foten min. Etter første møte med flink fysioterapeut i går så har jeg virkelig gått inn for å jobbe med foten og merker framgang allerede. Jeg lærer å gå på foten på nytt og det er faktisk ganske digg å gå på den selv om den er vond og hvert skritt må tenkes aktivt på. :) Det vil være fantastisk om jeg til våren kan komme tilbake som jogger. 

Så helga består egentlig mye i å jobbe med både kropp og hode. 

Gårsdagen ble brukt til å hjelpe et familiemedlem + et lite besøk hos et annet familiemedlem.  Dagen i dag skal brukes til å kjøre et familiemedlem til noen et godt stykke unna. Hele dagen og kvelden vil gå med til dette. Så på søndag må jeg ta det rolig for å bli iform til ny uke.

Jeg tror jeg skal begynne å legge gulv på et rom vi har drevet å pusset opp lenge nå. Ellers blir jeg nok å game litt på et nytt spill jeg har kjøpt og se om jeg finner en ny serie siden jeg nettopp ble ferdig med den jeghar fulgt med på de siste par ukene :) 

Annonse

Hurja skrev (4 minutter siden):

Jeg har bakt 6 brød og 1 kringle idag 😀 nå gleder vi oss til nystekt kringle og kaffe - det er like før vi kan skjære i den 😋

Jeg baker også brød idag! Står og hever seg nå faktisk 🤗

Hva slags kringle har du bakt? Det har jeg aldri laget før, men har sjokladesug så vurderer å bake noen kaffe- og sjokoladesnurrer :)

hattifnattus skrev (25 minutter siden):

Jeg baker også brød idag! Står og hever seg nå faktisk 🤗

Hva slags kringle har du bakt? Det har jeg aldri laget før, men har sjokladesug så vurderer å bake noen kaffe- og sjokoladesnurrer :)

Alltid godt med nystekte brød 😄

Kringla er med kanel og sukker 😋 Kan lage kanelsnurrer av den også. 

Endret av Hurja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...